اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردی که در تهران مرده اما در رشت زنده است!



اخبار,اخبار اجتماعی ,بازنشستگی

 

اخبار اجتماعی - مردی که در تهران مرده اما در رشت زنده است!

تورج جهانگیرزاده مردی 52 ساله ساکن رشت که بازنشسته نیروهای مسلح است به علت صادرشدن گواهی فوتش در اداره ثبت احوال غرب تهران از گرفتن حقوق ماهیانه اش محروم شده است.

یکی از بازنشستگان نیروهای مسلح در مراجعه برای دریافت مستمری خود متوجه می شود که نامش از فهرست حقوق بگیران به علت مرگ حذف شده است.

 تورج جهانگیرزاده مردی 52 ساله ساکن رشت که بازنشسته نیروهای مسلح است به علت صادرشدن گواهی فوتش در اداره ثبت احوال غرب تهران از گرفتن حقوق ماهیانه اش محروم شده است.

این مرد بدشانس در گفتگو با واحد مرکزی خبر گفت : چندی پیش برای گرفتن حقوق بازنشستگی ام به یکی از بانک های عامل مراجعه کردم اما کارمند بانک  اعلام کرد به علت صادرشدن گواهی فوتم از فهرست حقوق بگیران خارج شده ام.

وی افزود: باوجود مراجعه به اداره ثبت احوال غرب تهران و پیگیری مستمر هنوز موفق نشده ام از فهرست مردگان خارج شده و به زندگان اضافه شوم .

تورج جهانگیرزاده مرد بدشانس افزود: در تهران مرده اما در رشت زنده ام .

اخبار اجتماعی -واحد مرکزی خبر

 


ویدیو مرتبط :
مردی که در حال سجده رفتن مرده است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی مرده در تهران اما زنده در رشت!


این بازنشسته نیروهای مسلح در مراجعه برای دریافت مستمری خود متوجه می شود که نامش از فهرست حقوق بگیران به علت مرگ حذف شده است.

واحد مرکزی خبر: این مرد بدشانس گفت: چندی پیش برای گرفتن حقوق بازنشستگی ام به یکی از بانک های عامل مراجعه کردم، اما کارمند بانک اعلام کرد به علت صادر شدن گواهی فوتم از فهرست حقوق بگیران خارج شده ام.

وی افزود: با وجود مراجعه به اداره ثبت احوال غرب تهران و پیگیری مستمر هنوز موفق نشده ام از فهرست مردگان خارج شده و به زندگان اضافه شوم .

تورج جهانگیرزاده مرد بدشانس افزود: در تهران مرده، اما در رشت زنده ام .