اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردی که خانواده‌اش را قتل‌عام كرد


جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: در درگیری خانوادگی که به علت اختلافات مالی در یکی از محلات شیراز رخ داد6 نفر از اعضای یک خانواده کشته شدند .



سردار سجادیان افزود : قاتل که 32 سال سن دارد با مراجعه به خانه پدری بعد از بحث و جدل با پدر و مادرش آنان را به گلوله بست و سپس در طبقه دیگر خانه ، به سراغ خانواده برادرش رفت و برادر ، زن برادر و 3 فرزند او را با سلاح کلاشینکف به رگبار بست.

وی با بیان اینکه سلاح قاتل را برادر او و یکی از مقتولان تهیه کرده بود افزود : در این حادثه 4 نفر در دم کشته و 3 نفر دیگر هم به بیمارستان منتقل شدند که 2نفر از آنان در بیمارستان جان دادند و تنها برادر38 ساله قاتل زنده و در بیمارستان بستری است .

سردار سجادیان افزود : قاتل که به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارد بازداشت شد و بزودی به دستگاه قضایی سپرده می‌شود.

منبع : جام جم



ویدیو مرتبط :
قتل و عام خانواده به طرز فجیع...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی که خانواده‌ اش را قتل عام کرد


سردار کریم کشوری در خصوص جزییات قتل سه عضو یک خانواده در شهرستان دالاهو گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر قتل سه عضو خانواده در یکی از روستاهای شهرستان دالاهو، بلافاصله ماموران پاسگاه دوشمیان به همراه ماموران آگاهی انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند. فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری مرد جوانی خبر داد که با شلیک گلوله دو خواهر و یک برادر معلول خود را به قتل رسانده بود.


 سردار کریم کشوری در خصوص جزییات قتل سه عضو یک خانواده در شهرستان دالاهو گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر قتل سه عضو خانواده در یکی از روستاهای شهرستان دالاهو، بلافاصله ماموران پاسگاه دوشمیان به همراه ماموران آگاهی انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: با حضور ماموران، مشاهده شد دو خواهر و یک برادر، عضو یک خانواده که تحقیقات نشان می‌داد معلولیت شدید داشته‌اند، با شلیک گلوله به ناحیه سر و گردن به قتل رسیده‌اند.

وی گفت: در بررسیهای اولیه از صحنه جرم یک قبضه کلت کمری کشف شد و جسد مقتولین نیز به پزشکی قانونی منتقل گردید.

کشوری گفت: با دستور مقام قضایی تحقیق از اولیاء دم در دستور کار قرار گرفت و پس از ساعت‌ها بازجویی، برادر 45 ساله مقتولان سکوت را شکسته و از قتل آنها توسط دیگر برادرشان خبر داد.

وی افزود: پس از مدتی کار اطلاعاتی، متهم که جوانی 26 ساله بود در بازجویی‌های به عمل آمده به قتل اعضا خانواده‌اش، اعتراف و دلیل این امر را معلولیت آنها و این‌که سر بار خانواده بوده و مشکلاتی برایشان ایجاد کرده‌ بودند، عنوان کرد.

وی گفت: متهم با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.

منبع: ایسنا