اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردی همسرش را مجبور به خوردن اسید كرد



خوردن اسید,اسید,اسید پاشی

 

بنابر اعلام پلیس هند، مردی پس از پاشیدن اسید روی صورت همسرش او را مجبور به خوردن اسید كرد.

 

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پلیس با بیان اینكه متهم پس از ارتكاب به این جنایت متواری شد، اعلام كرد: این زن پس از وقوع این حادثه به بیمارستان منتقل شد و اكنون در حال دست و پنجه نرم‌كردن با مرگ و زندگی است.

 

بنابر اعلام رسانه‌های داخلی هند، این زن 22 ساله چند سال پیش با «سوجوی» آشنا شد تا این كه چند ماه گذشته با یكدیگر ازدواج كردند اما پس از برگزاری مراسم، «سوجوی» به تدریج نارضایتی خود را از ازدواج با همسرش نشان داد.

 

پدر قربانی گفت: «سوجوی» برای اذیت كردن دخترم از او در خواست كرد تا مبلغ زیادی پول از من قرض كند اما توانایی مالی من به گونه‌ای نبود كه نیازهای دامادم را برطرف كنم و همین بهانه‌ای شد تا او دخترم را مورد شكنجه قرار دهد.

 

یكی از همسایه‌های این خانواده به پلیس گفت: شب حادثه صدای این زن را شنیدم كه درخواست كمك می‌كرد پس از ورود به خانه این زن را درحالی كه صورتش سوخته بود، دیدم و او را به بیمارستان منتقل كردم.

 

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی ایندین تایمز، پلیس پس از دریافت شكایت پدر قربانی عملیات جستجو برای یافتن داماد را آغاز كرد.... / ایسنا


ویدیو مرتبط :
کتک خوردن مرد بحرینی در جلو همسرش و دفاع همسرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری مردی که روی همسرش اسید پاشید



اخبار حوادث - دستگیری مردی که روی همسرش اسید پاشید

وی تصریح کرد: در تحقیقات مشخص شد فرد اسیدپاش پیش از این نیز سابقه نزاع های متعدد خانوادگی داشته و دارای ناهنجاری های رفتاری است

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری مردی که روز یکشنبه بر روی همسرش اسید پاشیده بود، خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ حمید امیرخانی افزود: این فرد به سبب اختلافات خانوادگی بر روی همسرش اسید پاشیده بود.

وی گفت: ماموران انتظامی در پی آگاهی از وقوع این حادثه به محل اعزام و به بررسی موضوع پرداختند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات مشخص شد فرد اسیدپاش پیش از این نیز سابقه نزاع های متعدد خانوادگی داشته و دارای ناهنجاری های رفتاری است که پس از بروز اختلاف و درگیری با همسرش بر روی وی اسید پاشیده است.

وی افزود: متهم با تشکیل تیم های ویژه شناسایی و دستگیرشد.

فرمانده انتظامی شهرضا گفت: به فرد مصدوم آسیب جزئی وارد شده است.

اخبار حوادث - ایرنا