اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردی همسرش را درون چاه انداخت


در پی یک نزاع خانوادگی در آمل بین یک مرد و زن میانسال، مرد پس از کتک کاری، زن را به داخل چاه انداخت.  خبرگزاری فارس: یک نزاع خانوادگی در آمل، مرد میانسال همسر خود را به درون چاه انداخت.
 
 در پی یک نزاع خانوادگی در آمل بین یک مرد و زن میانسال، مرد پس از کتک کاری، زن را به داخل چاه انداخت.

این مرد سپس در نیمه شب با تلاش زیاد مصدوم را از داخل چاه خارج کرده و صبح چهار تیر به بیمار ستان 17شهریور انتقال داد.

این زن با کبودی‌های متعدد در بیشتر نقاط بدن و همچنین شکستگی اندام‌ها‌، توسط همسرش به اورژانس بیمارستان انتقال داده شد.

این بیمار پس از درمان‌های اولیه پرسنل اورژانس در بخش بستری و تحت درمان قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
مردی که خودش را انداخت جلوی ماشین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صدور حکم قصاص برای مردی که همکارش را پس از قتل در چاه انداخت



  23 فروردین ماه سال 93 زن جوانی با مراجعه به پلیس اسلامشهر ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت 12 سال پیش شوهرش مردی به نام جبرائیل معروف به جواد را به قتل رسانده است!

این زن گفت: «یک سالی است که از شوهرم به نام  ترابعلی طلاق گرفته‌ام؛ چرا که او مردی بی‌رحم و خشن است و بارها قصد کشتن مرا داشت اما من از دست او نجات پیدا کردم. حتی در سوم آبان ماه سال 79 به دوست صمیمی خود به نام جواد نیز رحم نکرد و او را کشت و سپس جسدش را در چاه فاضلاب خانه‌مان انداخت!»


این زن درباره ماجرای قتل جواد به مأموران گفت: یک روز پیش از جنایت خواهرم مرا به خانه‌اش دعوت کرد. فردای آن روز وقتی به خانه آمدم دیدم لکه‌های خون روی دیوار است. شوکه شدم. زمانی که از ترابعلی پرسیدم که این لکه‌های خون چیست؟ ناگهان در کمال ناباوری گفت که دوستش جواد را به قتل رسانده و در چاه فاضلاب خانه دفن کرده است.


وقتی از او پرسیدم که چرا جواد را به قتل رسانده‌ای؟ ماجرای عجیبی را برایم بازگو کرد و گفت:‌ جواد با دختری رابطه پنهانی داشت و چون برادر آن دختر به رابطه پنهانی آنها پی برده بود، مجبور شدم با همدستی جواد برادر وی را به نام احمد به قتل برسانم. من نیز از ترس اینکه مبادا جواد ماجرای قتل احمد را برای خواهرش فاش کند ناچار شدم  او را نیز به قتل برسانم!

با ادعاهای این زن تیمی از پلیس جنایی چاه محل دفن جبرائیل را شناسایی کردند و پس از حفاری بقایای جسد او کشف شد.همین سرنخ کافی بود تا پلیس ترابعلی را بازداشت و تحت بازجویی قرار دهد.این مرد وقتی دید که راز جنایت هولناکش برملا شده است، گفت: در مشاور املاک کار می‌کنم. جواد نیز با من همکار بود. یک روز که مشتری به املاک ما آمد، جواد برای دیدن خانه با مشتری رفت. من وقتی برای خوردن ناهار به خانه‌ام رفتم ناگهان در کمال ناباوری دیدم که جواد خانه ماست. از دیدن او جا خوردم. وقتی از او پرسیدم که چرا به خانه من آمده است، طفره رفت. آنجا بود که فهمیدم وی با همسرم رابطه پنهانی دارد. خیلی خشمگین شدم با کمک همسرم جواد را با چاقو کشتم و سپس جسدش را داخل چاه فاضلاب خانه‌ام انداختم و رویش سیمان و ماسه ریختم.عامل جنایت افزود: قتل احمد را قبول ندارم و همسرم دروغ می‌گوید و من نقشی در نخستین قتل نداشته‌ام.


کارآگاهان پلیس در تحقیقات میدانی پی بردند که خانواده احمد در پنجم آبان ماه سال 79 با طرح شکایتی اعلام کرده‌اند که احمد از خانه خارج شده و تاکنون بازنگشته است.


کارآگاهان پلیس بار دیگر ترابعلی را تحت بازجویی قرار دادند اما این مرد قتل احمد را انکار کرد و این در حالی است که هیچ اثری از جسد این مرد نیز پیدا نشده است.


وقتی این زوج جنایتکار در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران تحت محاکمه قرار گرفتند پنج قاضی عالیرتبه پس از بررسی دقیق، ترابعلی را به خاطر قتل به قصاص نفس و مخفی کردن جسد به یکسال زندان محکوم کردند. همسرش نیز با تخفیف در مجازات از زندان آزاد شد.همچنین دادگاه درباره قتل احمد نیز به لحاظ نبود دلایل محکم ترابعلی را تبرئه کرده و حکم به پرداخت دیه مقتول از بیت‌المال داد.


بنابر این گزارش، این حکم در شعبه 20 دیوانعالی کشور مهر تأیید خورد و ترابعلی در آستانه مجازات قصاص قرار گرفت.


  اخبار حوادث -   ایران