اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردی كه 43 سال است گازوئیل می خورد!


یك مرد چینی چندین دهه است كه با خوردن گازوئیل قصد دارد تا ثابت كند مصرف این ماده برای بدن انسان مفید است.

خبرگزاری ایسنا:  یك مرد چینی چندین دهه است كه با خوردن گازوئیل قصد دارد تا ثابت كند مصرف این ماده برای بدن انسان مفید است.

این مرد كه حدود 72 سال دارد نزدیك به 43 سال است از گازوئیل به عنوان دارویی شفابخش یاد می‌كند و ماهانه مقدار سه تا 3/5 لیتر گازوئیل مصرف می‌كند.



«چن ججون» كه به تنهایی در مناطق دورافتاده چین زندگی می‌كند، عادت به نوشیدن گازوئیل دارد تا بدین وسیله خود را از دردهای جسمانی دور كند.

او اولین بار در سال 1969 میلادی زمانی كه دردی در قفسه سینه‌اش احساس كرد، برای تسكین دردش انواع مختلفی از داروها را مصرف كرد كه بی‌فایده بود. اما پس از نوشیدن اولین فنجان گازوئیل متوجه شد كه درد قفسه سینه‌اش به حدی زیادی كاهش یافته است.

 پزشكان پس از معاینه «چن» اظهار داشتند بدن او نسبت به گازوئیل ایمنی پیدا كرده است كه در غیر این صورت تاكنون كشته شده بود.        


ویدیو مرتبط :
مردی که لامپ می خورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی که ۴۳ سال گازوئیل می‌خورد/ عکس



مردی که ۴۳ سال گازوئیل می‌خورد/ عکس

یک مرد چینی چندین دهه است که با خوردن گازوئیل قصد دارد تا ثابت کند مصرف این ماده برای بدن انسان مفید است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این مرد که حدود 72 سال دارد نزدیک به 43 سال است از گازوئیل به عنوان دارویی شفابخش یاد می‌کند و ماهانه مقدار سه تا 3/5 لیتر گازوئیل مصرف می‌کند. «چن ججون» که به تنهایی در مناطق دورافتاده چین زندگی می‌کند، عادت به نوشیدن گازوئیل دارد تا بدین وسیله خود را از دردهای جسمانی دور کند.

او اولین بار در سال 1969 میلادی زمانی که دردی در قفسه سینه‌اش احساس کرد، برای تسکین دردش انواع مختلفی از داروها را مصرف کرد که بی‌فایده بود. اما پس از نوشیدن اولین فنجان گازوئیل متوجه شد که درد قفسه سینه‌اش به حدی زیادی کاهش یافته است.

پزشکان پس از معاینه «چن» اظهار داشتند بدن او نسبت به گازوئیل ایمنی پیدا کرده است که در غیر این صورت تاکنون کشته شده بود./ایسنا