اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردی كه به خاطر اختلاف ملكی قتل کرده بود دستگیر شد



 

مردی كه به خاطر اختلاف ملكی با فردی، پس از قتل ۲ نفر در یكی از روستاهای نیشابور به تهران متواری شده بود، پس از ۴ سال در تهران دستگیر شد.

 

 

تابستان سال ۸۶ مردی با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ نیشابور تماس گرفت و از كشته شدن یك زن و مرد جوان در مزرعه ای در روستای «زاونگ» از توابع نیشابور خبر داد و از ماموران تقاضای كمك كرد.

در پی این تماس، ماموران آگاهی نیشابور با حضور در محل حادثه مشاهده كردند مردی به نام علی گل و زنی به نام هاجر بر اثر شلیك گلوله به قتل رسیده اند.

 

ماموران با هماهنگی قضایی، اجساد آنها را به پزشكی قانونی منتقل كردند و برای مشخص شدن هویت قاتل فراری به تحقیق از شاهدان حادثه پرداختند.

 

● ارتكاب ۲ قتل از سوی مرد روستایی

ماموران در تحقیق از شاهدان پی بردند روز حادثه صاحب مزرعه به نام محمد با مردی كه اختلاف ملكی داشته، درگیر شده و به سوی او و خانواده اش شلیك كرده كه در این میان یكی از فرزندان او و زن یكی از اقوامش قصد میانجیگری داشته اند كه با شلیك گلوله از سوی محمد به قتل رسیده اند.

 

با تشكیل پرونده در این رابطه، ماموران جستجو برای یافتن قاتل مسلح را آغاز كردند كه معلوم شد وی همراه اعضای خانواده اش روستا را ترك كرده و به تهران رفته اند.

 

ماموران با نیابت قضایی به تهران اعزام شدند و با هماهنگی قضایی با كارآگاهان اداره ۱۰ آگاهی تهران جستجو برای یافتن قاتل فراری را آغاز كردند ولی موفق نشدند.

 

● پایان ۴ سال فرار متهم

در حالی كه تحقیقات برای یافتن قاتل فراری ادامه داشت، روزهای پایانی هفته گذشته مردی با اداره ۱۰ آگاهی تهران تماس گرفت و گفت عامل جنایت در خانه ای در خیابان ۱۳ آبان تهران همراه خانواده اش زندگی می كند.

 

سرهنگ لیراوی، معاون جرایم جنایی آگاهی تهران در این باره گفت: ماموران با شناسایی مخفیگاه متهم او را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل كردند كه وی در بازجویی های پلیسی عنوان كرد كه بر سر یك قطعه زمین زراعتی با یكی از اقوامش اختلاف داشته كه روز حادثه در جریان درگیری با او به سوی آنها شلیك كرده كه پسر مردی كه با او اختلاف داشته به قتل رسیده و زن برادرش با شلیك گلوله پدرش ـ مرد كشته شده ـ جان باخته است.

 

با اعتراف متهم به قتل، وی با قرار قانونی بازداشت و موضوع به پلیس آگاهی نیشابور اطلاع داده شد، تا بزودی متهم برای تحقیقات به پلیس آگاهی این شهر منتقل شود.... /جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
زن محجبه فرانسوی به خاطر حجابش دستگیر شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل به خاطر داشتن رابطه نامشروع با خواهر مقتول/ قاتل دستگیر شد



قتل به خاطر داشتن رابطه نامشروع با خواهر مقتول/ قاتل دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری قاتل 39 ساله که بعد از جنایت متواری شده بود، خبر داد.

حوادث - صابر عباس‌زاده اظهار کرد: مرد 39 ساله‌ای به هویت معلوم که پارسال زنی را در تبریز به قتل رسانده بود و از محل جنایت متواری شده بود، توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان دستگیر شد.

وی افزود: کاراگاهان این اداره بعد از هماهنگی با مراجع قضایی تحقیقات جامعی به صورت محسوس و نامحسوس پیرامون موضوع انجام دادند که منجر به شناسایی متهم شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: قاتل توسط ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و فنی ویژه پلیسی، در یکی از خیابان‌های تبریز دستگیر شد.

عباس‌زاده افزود: متهم بعد از دستگیری مورد بازجویی فنی قرار گرفته که نهایتاً به جنایتش اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی انگیزه قتل را داشتن رابطه نامتعارف خود با خواهر مقتول دانست و به «فارس» گفت: تقویت باورهای دینی و بینش اسلامی و توجه به بنیان خانواده و پرهیز از هرگونه روابط اجتماعی و فردی که دین مبین اسلام آنها را منع کرده، موجب کاهش این گونه جرایم می‌شود./فارس