اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردی زنش را در «آی سی یو» به گلوله بست



اخبار, اخبار حوادث, حوادث ایران و جهان

مردی زنش را در «آی سی یو» به گلوله بست

پلیس آمریكا اعلام كرد: مرد مسنی پس از ورود به بخش مراقبت‌‌های ویژه بیمارستان گلوله‌‌ای به سمت همسر بیمارش شلیك كرد.

بنابر اعلام پلیس ایالت «اوهایو»، همسر این مرد كه در بخش مراقبت‌‌های ویژه یكی از بیمارستان‌‌های این ایالت بستری بود، مورد اصابت گلوله اسلحه متهم قرار گرفت اما جان سالم به در برد.

متهم پس از دستگیری گفت: 45 سال است كه با یكدیگر ازدواج كرده‌ایم اما هنگامی كه همسرم بیمار شد نتوانستم ناراحتی‌‌اش را تحمل كنم و تصمیم گرفتم او را از درد رها سازم.

كاركنان بیمارستان پس از شنیدن اولین شلیك گلوله وارد بخش آی سی یو شدند و متهم را از ادامه تیراندازی بازداشتند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پلیس محلی ایالت «اوهایو» با اعلام اینكه اتهام اقدام به قتل نافرجام در انتظار متهم است، تصریح كرد: وضعیت جسمانی همسر متهم وخیم است..../ایسنا


ویدیو مرتبط :
مردی که زنش را آتش زد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی در شیراز پنج تن از اعضای خانواده همسرش را به گلوله بست



شلیک اسلحه, قتل با اسلحه


مردی در شیراز پنج نفر از اعضای خانواده همسرش را در شیراز با شلیک اسلحه به قتل رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردی بامداد شنبه با اسلحه کلاش به منزل پدر همسرش مراجعه کرد و اعضای این خانواده را با شلیک اسلحه کلاش به قتل رساند.

در این حادثه مادرهمسر، همسر و دختر متهم و همچنین دو برادر همسر وی به قتل رسیده و پسر هشت ساله اش نیز از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مجروح شد.

متهم پس از قتل عام اعضای خانواده همسرش با همان اسلحه به قصد خودزنی به سر خود شلیک کرد اما از مرگ نجات یافت و هم اکنون در بیمارستان بستری است.

این پرونده هم اکنون در دادسرای جنایی شیراز در دست بررسی است.... / خبرگزارى مهر