اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردی در پی استعمال مواد مخدر(شیشه )کودک رباعی کرد



 

توهم مرد شیشه ای با كودک ربایی

 

توهم مرد شیشه ای با كودک ربایی:مردی كه در پی استعمال مواد مخدر (شیشه) دچار توهم شده و پسر ۱۰ ساله ای را در یكی از محله های تهران گروگان گرفته بود، دستگیر شد.

 

مردی كه درپی استعمال مواد مخدر (شیشه) دچار توهم شده و پسر ۱۰ ساله ای را در یكی از محله های تهران گروگان گرفته بود، دستگیر شد.

 

ساعت ۱۱ روز هشتم شهریور مردی در حال عبور از محله خانی آباد تهران مردی را دید كه پسرك خردسالی را در آغوش گرفته و در حال دویدن است و پسرك نیز از مردم درخواست كمك می كند.

 

درپی این ماجرا، وی با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران تماس گرفت و تقاضای كمك كرد.

 

به دنبال این حادثه، ماموران یگان امداد آگاهی به محل حادثه اعزام و متوجه شدند مرد كودك ربا، كودك را به داخل مدرسه ای در آن نزدیكی برده و او را به گروگان گرفته است.

 

ماموران پس از ثبت این اظهارات مدرسه ای را كه كودك ربوده شده در آن نگهداری می شد، محاصره كردند و با اخطار به مرد كودك ربا، از او خواستند پسر خردسال را رها و خود را نیز تسلیم كند.

 

مرد كودك ربا بدون توجه به اخطارهای پلیس، تهدید می كرد محل حادثه را ترك كنید، در غیر این صورت پسربچه گروگان را خواهد كشت.

 

● محاصره متهم از سوی پلیس

 

ماموران كه محل را محاصره كرده بودند، وارد حیاط مدرسه شدند و با نزدیك شدن به مرد كودك ربا، او را خلع سلاح كرده و پسر ۱۰ ساله را نجات دادند.

 

مرد كودك ربا و پسر ربوده شده برای ادامه تحقیقات به اداره یازدهم آگاهی تهران منتقل شدند.

 

● پسر خردسال از ماجرای حادثه گفت

پسر خردسال در تشریح ماجرای حادثه گفت: روز حادثه همراه مادرم برای خرید بیرون رفتیم در میانه راه از مادرم جدا شده و به مغازه نانوایی رفتم. به چند قدمی نانوایی نرسیده بودم كه مردی با چاقو مرا تهدید به مرگ كرد و با خود برد.

 

فرد متهم نیز در اظهاراتش گفت: من به مواد مخدر (شیشه) اعتیاد دارم.

 

روز حادثه پس از مصرف شیشه و قرص های روان گردان دچار توهم شده و در خیابان سرگردان بودم تا این كه با دیدن پسر بچه ای كه در حال عبور از خیابان بود، بدون هیچ دلیلی تصمیم به ربودن او گرفتم كه دستگیر شدم.... / جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
استعمال مواد مخدر در یکی از بیمارستانهای خوی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سازمان پزشکی قانونی:جان باختن 3056 نفر در پی مصرف مواد مخدر



سازمان پزشکی قانونی,مصرف مواد مخدر,آمار معتادین ایران

جان باختن 3056 نفر در پی مصرف مواد مخدر

سازمان پزشکی قانونی اعلام‌کرد: 3056 تن بر اثر مصرف موادمخدر در کشور جان خود را از دست دادند که از این تعداد 2857 تن مرد و 199 نفر زن بودند.

 سازمان پزشکی قانونی اعلام‌کرد: 3056 تن بر اثر مصرف موادمخدر در کشور جان خود را از دست دادند که از این تعداد 2857 تن مرد و 199 نفر زن بودند.

سازمان پزشکی قانونی کشور در گزارشی اعلام کرد: آمار مرگ ناشی از مصرف موادمخدر در سال گذشته در مقایسه با سال قبل از آن (90) با کاهش 14.9 درصدی مواجه بوده‌، به گونه‌ای که تعداد فوتی موادمخدر در سال 90، 1390، (3394 مرد و 199 زن) گزارش شده بود.

همچنین روند نزولی مرگ ناشی از مصرف موادمخدر که از سال 1386 در کشور آغاز شد، در سال گذشته نیز ادامه یافت به نحوی که سال گذشته شاهد کاهش قابل توجه این آمار بودیم و میزان کاهش مرگ ناشی از مصرف موادمخدر در سال 1390 در مقایسه با سال 1389 برابر با 1.7 درصد بود که این سیر نزولی در سال گذشته به عدد 14.9 درصد رسید.

در سال گذشته بیشترین آمار مرگ ناشی از مصرف موادمخدر به ترتیب در استان‌های تهران با 820 تن (769 مرد و 51 زن)، اصفهان با 224 تن (210 مرد و 14 زن)، فارس با 185 تن (178 مرد و هفت زن) و خراسان‌رضوی با 185 تن (158 مرد و 27 زن) ثبت شد.

همچنین استان‌های کهگیلویه و بویراحمد با دو فوتی، بوشهر و آذربایجان‌غربی هر کدام با 15 فوتی و خراسان‌جنوبی با 16 فوتی کمترین مرگ ناشی از موادمخدر را در سال گذشته داشتند./ایسنا