اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردی به خاطر شک و بدبینی باجناق خود را در مرغداری کشت



قاضی  حسن‌زاده، دادرس دادگاه بخش ششتمد سبزوار بعدازظهر دوشنبه، 22 تیرماه  در جریان قتل فجیع جوانی 31 ساله به نام اسماعیل در یک  مرغداری واقع در روستای بسک قرار گرفت.

قاصی جنایی بلافاصله دستورات ویژه‌ای را برای پیگیری موضوع صادر کرد وتحقیقات کارآگاهان ویژه قتل سبزوار نشان داد  که اسماعیل با باجناق خود اختلافاتی عمیق داشته است و با چاقو و شلیک از تفنگ شکاری زخمی شده که  شاهدان این صحنه  مرد جوان را  در حالی که خونریزی زیادی داشته  باخودروهای عبوری به بیمارستان امدادی سبزوار می‌رسانند. اما تلاش پزشکان برای نجت او مؤثر نبود و جان خود را از دست داده است.

فرمانده پلیس سبزوار خراسان رضوی در این باره به شوک گفت: با گزارش  درگیری دو باجناق  در روستای  بسک بخش ششتمد  سبزوار  که مرگ جوان 31 ساله‌ای را رقم زد کارآگاهان با تحقیقات ویژه‌ای وی را دستگیر کردند.

سرهنگ سیدمحمد  هاشم‌زاده هاشمی افزود:  مرد 45 ساله که حسن نام دارد در اعترافات خود اظهار داشت به خاطر اختلافات قبلی، شک و بدبینی که نسبت به باجناقش داشته او را با ضربه چاقو و تفنگ شکاری  به قتل رسانده است.  وی اظهار داشت: تحقیقات علمی پلیس به دستور مقام قضایی برای کشف ابعاد مجهول این جنایت  خونین ادامه دارد.


  اخبار  حوادث  -  ایران 


ویدیو مرتبط :
مردی که به زنش شک کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندان در انتظار مردی که زنش را به خاطر مهریه به کمک برادرش کشت



مردی که با همدستی برادرش، زن جوان خود را به قتل رسانده و طلاهایش را دزدیده بود به اتهام سرقت و معاونت در قتل به 15 سال زندان و برادرش به قصاص محکوم شد .

 

در این پرونده امید 31 ساله متهم است با همدستی برادر کوچک خود نقشه قتل همسرش و سرقت طلاهای او را طراحی و اجرا کرده است. در جلسه دادگاه متهمان که صبح دیروز برگزار شد، نماینده دادستان گفت: در این پرونده لقمان 27 ساله متهم به مباشرت در قتل زینب و امید 31 ساله متهم به معاونت در قتل است. آنها با طرح نقشه‌ای زینب را به بیابان‌های اطراف شهریار کشانده و پس ازخفه کردن، طلاهای او را سرقت کرده بودند. در ادامه جلسه نیز اولیای دم خواستار مجازات دو برادر جنایتکار شدند.

 

لقمان نیز مدعی شد مرتکب قتل نشده و برادرش امید، زن جوان را به قتل رسانده است. امید هم در دفاع از خود گفت: خانواده همسرم مرا خیلی اذیت می‌کردند و زینب هم می‌خواست مهریه اش را به اجرا بگذارد. وقتی موضوع را به برادرم گفتم، او نقشه قتل را طراحی و اجرا کرد. من در کلاس اول ابتدایی چند بار مردود شده‌ام و عقل درست و حسابی برای نقشه کشیدن ندارم.

 

وی افزود: من فقط در بیابان‌های اطراف شهریار یک ضربه به همسرم زدم و سپس دست و پای او را گرفتم. قضات دادگاه پس از آخرین دفاعیات متهمان و وکیل مدافعشان وارد شور شده و لقمان را به قصاص و زندان محکوم کردند. امید هم به اتهام سرقت و معاونت در قتل به 15 سال زندان محکوم شد.... / روزنامه جام جم