اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردم کشورهای ثروتمند عصبانی‌ ترند!


بر اساس پژوهش جدید، افرادی که در کشورهای ثروتمند زندگی می‌کنند، استرس و عصبانیت بیشتری را نسبت به شهروندان کشورهای فقیر تجربه می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: بر اساس پژوهش جدید، افرادی که در کشورهای ثروتمند زندگی می‌کنند، استرس و عصبانیت بیشتری را نسبت به شهروندان کشورهای فقیر تجربه می‌کنند.

اشخاصی که در کشورهای ثروتمند زندگی می‌کنند، شاید از زندگی‌شان رضایت بیشتری داشته داشتند، اما استرس بیشتری دارند.

لوئیس تای،استادیار روانشناسی دانشگاه پوردیو، در این باره گفت: زندگی در یک کشور ثروتمند سرعت بالاتری دارد و وظایفی وجود دارند که فرد باید انجام دهد و این امر به استرس منجر می‌شود.

در این مطالعه، محققان داده‌های درآمدی متعلق به 840 هزار نفر را در 158 کشور بررسی کردند و شرکت‌کنندگان میزان رضایت خود از زندگی‌ و احساسات مختلفشان مانند نگرانی، غصه و عصبانیت را گزارش کردند.

آن‌ها دریافتند بین اضطراب و انتخاب‌های بیش از اندازه، ارتباط وجود دارد زیرا تلاش برای بهترین انتخاب سریع می‌تواند به افراد استرس وارد کند.

جزئیات این مطالعه در مجله Psychological Science منتشر شد.


ویدیو مرتبط :
عصبانی شدن ملا کریکار عصبانی خیلی عجیب حتما ببینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاپ: جهان در آستانه خودکشی است / آفریقا "شهید استثمار" کشورهای ثروتمند است



اخبار,اخباربین الملل ,رهبر کاتولیک‌های جهان

رهبر کاتولیک‌های جهان با هشدار نسبت به اینکه جهان "در آستانه خودکشی" است، گفت: کنفرانس آب و هوای سازمان ملل متحد در پاریس ممکن است آخرین فرصت بشریت به سمت خنثی کردن فاجعه محیط‌ زیستی جهانی باشد.

به گزارش  (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان که ژوئن گذشته سندی در رابطه با محیط‌ زیست تنظیم کرد، در بازگشت به رم در پایان سفر شش روزه به آفریقا این سخنان را در کنفرانس خبری‌اش مطرح کرد.

پاپ فرانسیس که به کنیا، اوگاندا و جمهوری آفریقای مرکزی سفر کرده بود، گفت که این قاره "شهید استثمار" کشورهای ثروتمند است که برای منابع طبیعی آن طمع کردند و به جای تمرکز بر روی توسعه آن، به فکر تحمیل ارزش‌های غربی هستند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا نشست آب و هوای سازمان ملل متحد در پاریس نقطه عطفی در مبارزه علیه گرم شدن زمین خواهد بود، گفت: چندان مطمئن نیستم اما می‌توانم بگویم "یا اکنون یا هرگز". هر ساله مشکلات وخیم‌تر می‌شوند. اگر بخواهیم عبارتی قاطع استفاده کنم، باید بگویم که ما در آستانه خودکشی هستیم. اطمینان دارم که هیات‌های حاضر در پاریس نیت‌ خیری برای انجام کاری مثبت دارند و من دعا می‌کنم.

 

 اخبار  بین الملل  - ایسنا