اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردم نگران خاموشی در ماه رمضان نباشند


معاون وزیر نیرو با اشاره به افزایش چهار هزار مگاواتی افزایش تولید برق از تابستان سال گذشته تاکنون، اعلام کرد: بابت تامین برق مشترکان به ویژه خانگی و تجاری در ماه مبارک رمضان نگرانی وجود ندارد.

خبرگزاری مهر: معاون وزیر نیرو با اشاره به افزایش چهار هزار مگاواتی افزایش تولید برق از تابستان سال گذشته تاکنون، اعلام کرد: بابت تامین برق مشترکان به ویژه خانگی و تجاری در ماه مبارک رمضان نگرانی وجود ندارد.

محمد بهزاد درباره آخرین وضعیت تامین برق مشترکان در ماه مبارک رمضان، گفت: به منظور تامین برق در ماه مبارک رمضان و پس از آن پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است و با کمک مردم که معمولا خودشان برق کشور را مدیریت کرده و صرفه‌جویی لازم را انجام می‌دهند، مشکلی در تامین برق نداریم.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با تاکید بر اینکه نگرانی بابت تامین برق مشترکان به ویژه خانگی و تجاری در ماه مبارک رمضان وجود ندارد، تصریح کرد: همه اقدام های لازم از لحاظ تعمیر، افزایش ظرفیت‌ها و واکنش سریع نیروها انجام شده است.

این مقام مسئول، افزود: در حال حاضر وضعیت ظرفیت‌های کشور در حوزه برق و آمادگی برای تابستان خوب است و نزدیک به 70 هزار مگاوات ظرفیت نصب شده در سطح کشور وجود دارد.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با تاکید بر اینکه از تابستان سال گذشته تا تابستان سالجاری افزون بر چهار هزار مگاوات ظرفیت جدید اضافه شده است، خاطرنشان کرد: وزارت نیرو آماده است همچون سال‌های گذشته بهترین وضعیت برق را در ماه مبارک رمضان برای سرویس‌ دهی تامین کند.


ویدیو مرتبط :
عاشقان کیک و شیرینی نگران نباشند!!!!!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایرانی‌ها در برزیل نگران ماه رمضان نیستند


بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی نگران ماه رمضان نیستند.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی ایران اگر بتواند در جام جهانی از گروه خود صعود کند برای بازیکنان مسلمان این تیم آسیایی مشکلاتی به وجود خواهد آمد. از 28 ژوئن که آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 برزیل است، ماه رمضان آغاز خواهد شد که خوردن و آشامیدن در طول روز برای مسلمانان ممنوع خواهد بود.

رسانه‌های مختلفی به مسئله تداخل جام جهانی و ماه رمضان پرداخته‌اند و در این بین یک سایت هلندی نوشته است: «کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران نگران این مسئله و روزه گرفتن بازیکنانش نیست».

این مربی پرتغالی در خصوص تداخل ماه رمضان و جام جهانی خاطرنشان کرد: «نگران این موضوع نباشید، چون ما یک راه حل مناسب پیدا می‌کنیم».

این سایت هلندی در ادامه به بخش دیگری از صحبت‌های کی‌روش اشاره کرده است. سرمربی تیم ایران از اینکه در گروه F جام جهانی به آنها توجهی نمی‌شود و آرژانتین، بوسنی و نیجریه جزو مدعیان صعود محسوب می‌شوند، خشنود است. وی در این خصوص گفت: «من می‌خواهم که وقتی بازیکنانم در جام جهانی زمین را ترک می‌کنند سرشان بالا باشد».

به جز بازیکنان تیم ملی ایران که علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم نایمخن هم یکی از آنهاست، بازیکنان مسلمان شناخته شده دیگری نیز در جام جهانی حضور دارند. بازیکنانی چون ادین ژکو از بوسنی، مسعوت اوزیل و سامی خدیرا از آلمان و کریم بنزما از تیم ملی فرانسه جزو بازیکنان مسلمان هستند.