اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردم تمام قبض‌ها را یکجا دریافت می‌کنند



 

 

مردم تمام قبض‌ها را یکجا دریافت می‌کنند

 

 

مدیرعامل شرکت پست از تجمیع قبوض آب ، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه در یک بسته پستی خبر داد و گفت: بسته جامع قبوض پستی در راستای طرح ساماندهی خدمات به مردم طراحی شده و این طرح به صورت آزمایشی در استان خراسان‌رضوی در حال انجام است.

 


محمدحسن محبیان عراقی در گفت‌وگو با «موبنا» اظهار داشت: تمامی‌سازمان‌ها می‌توانند با حداقل هزینه نسبت به قراردادن قبض خود در بسته اقدام کنند تا مردم نیز تمام قبوض پرداختی خود را یکجا دریافت کنند. سازمان‌های دولتی ‌می‌توانند به کمک این بسته، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، به توزیع قبوض خود در یک زمان مشخص اقدام کنند. مردم نیز در یک زمان مشخص تمامی‌ قبوض خود را به صورت یکجا دریافت خواهند کرد. وی با بیان اینکه بسته جامع قبوض برای توزیع یکپارچه انواع قبض‌ها طراحی و آماده توزیع است، گفت: با این بسته تمامی ‌قبوض در دو مقطع پانزدهم و سی‌ام هر ماه به آدرس پستی شهروندان ارسال خواهد شد. این طرح با هماهنگی‌های انجام شده به صورت آزمایشی در استان خراسان رضوی اجرایی شده و پس از آن در استان تهران و دیگر استان‌ها انجام می‌شود.

 


استفاده از نقشه‌های دیجیتالی برای طراحی شبکه تلفن همراه معاون شرکت ارتباطات سیار گفت: از نقشه‌های دیجیتالی برای طراحی شبکه تلفن همراه استفاده می‌شود.

 


حسن رضوی بیان اینکه به تناسب رشد تکنولوژی، اطلاعات دقیق‌تر می‌شود، اظهار داشت: نقشه‌های دیجیتالی دائما برای طراحی شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد. وی با بیان اینکه دقت نقشه‌هایی که در گذشته توسط ماهواره‌ها گرفته می‌شد، پنج تا ده متر بود، اظهار داشت: امروزه دقت نقشه دیجیتالی به ۲۰ سانتی متر رسیده است. رضوی گفت: البته داده‌های نقشه‌های دیجیتالی در حدود شش ماه قابل استفاده است؛ چون فاصله ارتفاعات تغییر می‌کند و دوباره نیاز به نقشه‌برداری جدید است.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
شارژك = پرداخت قبض + دریافت شارژ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قبض موبایل خود را ایمیلی دریافت کنید


مشترکان همراه اول می‌توانند با ارسال حرف E به شماره ۹۹۰۰۰۹ برای دریافت ایمیل همراه اول و دریافت قبوض تلفن موبایل روی ایمیل اقدام کنند.

خبرگزاری فارس: مشترکان همراه اول می‌توانند با ارسال حرف E به شماره ۹۹۰۰۰۹ برای دریافت ایمیل همراه اول و دریافت قبوض تلفن موبایل روی ایمیل اقدام کنند.

از این پس، علاوه بر قبوض چاپی، پیامکی و سایت همراه اول، دریافت قبوض این اپراتور از طریق ایمیل نیز امکان‌پذیر شده است.

مشترکین دائمی همراه اول برای دریافت قبوض خود از طریق ایمیل، حرف E را به سامانه 990009 پیامک می‌کنند. پس از ارسال پیامک، نحوه ساخت و ارسال ایمیل به‌صورت پیامکی آموزش داده می‌شود. مشترک ایمیل خود را می‌سازد و به سامانه ارسال می‌کند.

ایمیل ساخته شده برای مثال در قالب «E,[email protected]» باید باشد.

پس از تکمیل مراحل ثبت ایمیل، سامانه به‌صورت خودکار آخرین صورتحساب مشترک را به آدرس ایمیل ارسال می‌کند.

فعال‌سازی سرویس با ارسال E,1 و غیرفعال‌سازی با ارسال E,0 به سامانه 990009 انجام می‌شود.