اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردم تبریز بار دیگر در پارک ها خوابیدند


بر اثر زلزله 5.3 ریشتری عصر دیروز سه شنبه ورزقان که اثرات آن در بیشتر نقاط آذربایجان شرقی حس شد مردم تبریز شب را در پارکها گذارندند.

خبرگزاری مهر: بر اثر زلزله 5.3 ریشتری عصر دیروز سه شنبه ورزقان که اثرات آن در بیشتر نقاط آذربایجان شرقی حس شد مردم تبریز شب را در پارکها گذارندند.

بر اثر این زمین لرزه که عصر دیروز سه شنبه ساعت 18 و 32 دقیقه رخ داد اصناف بلافاصله از محل کسب خود خارج و به خیابانها ریختند.

به علت نگرانی مردم از خانواده هایشان و تماس های پی در پی و بی پاسخ تلفن های ثابت و همراهT خطوط مخابراتی به حالت اشکال درآمد و خیابانها بخاطر تلاش همه برای رسیدن به جمع خانه شان پر ترافیک شد.

اما شب پارکها مملو از چادرهایی بود که اهالی تبریز با برپا کردن آنها قصد خوابیدن در بیرون از خانه خود را داشتند.

مردم تبریز در حالیکه خود نگران وضع خانواده شان بودند برای اهالی ورزقان و اهر و هریس نیز ابراز نگرانی می کردند و با دعا از خداوند می خواستند تا امشب آسیبی به زلزله زدگان این شهرستان وارد نشود.

با این وجود بازی کودکان در پارکها، فضای پر اضطراب شهر را تسکین می داد . بچه هایی که شاید ماه ها التماس پدر و مادر را می کردند تا آنها را برای بازی به یکی از پارکهای نزدیک خانه شان ببرند این روزها شب تا سحر را در پارکها به بازی مشغولند.   


ویدیو مرتبط :
کلیپ ترکی سنده دیلیم آچیلیپ تبریز ، پارک مینیاتور تبریز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری 30 هنجارشکن در دو پارک ائل گلی و مشروطه تبریز + تصاویر



اخبار حوادث - دستگیری 30 هنجارشکن در دو پارک ائل گلی و مشروطه تبریز + تصاویر

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از دستگیری 30 نفر هنجارشکن طی اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در دو پارک ائل‌گلی و مشروطه خبر داد.

به گزارش فارس، فرهنگ نوروزی امروز در جمع خبرنگاران گفت: شامگاه پنجشنبه با حضور و نظارت معاون هماهنگ کننده استان سرهنگ الهوردی خضرلو و با بکارگیری عوامل انتظامی، راهور و یگان امداد، عملیات طرح پاکسازی نقاط آلوده در‌ پارک‌های ائل‌گلی و مشروطه تبریز به اجرا درآمد.

سرهنگ نوروزی افزود: این عملیات در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به اجرا درآمد و طی آن 30 نفر مزاحم به نوامیس مردم و افراد بد پوشش دستگیر شدند.

 

اخبار,اخبار حوادث ,مزاحم به نوامیس

 

اخبار,اخبار حوادث ,مزاحم به نوامیس

 

اخبار,اخبار حوادث ,مزاحم به نوامیس

 

اخبار,اخبار حوادث ,مزاحم به نوامیس

 

اخبار,اخبار حوادث ,مزاحم به نوامیس

 اخبار حوادث - فارس