اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردان چه چیزهایی درباره زنان نمی دانند


تماشای فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی دانند» و بازدید از نمایشگاه «روح مکان» پیشنهادهای فرهنگی و هنری این هفته ما به شما است.

خبرگزاری مهر: تماشای فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی دانند» و بازدید از نمایشگاه «روح مکان» پیشنهادهای فرهنگی و هنری این هفته ما به شما است.

این هفته به شما پیشنهاد می دهیم به دیدن فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی دانند»، نمایشگاه عکس علی حسینی، تماشای سریال «همه چیز آنجاست» به کارگردان شهرام شاه حسینی و نمایش «دیده بانان» به کارگردانی محمدرضا خاکی بروید.

مردان چه چیزهایی درباره زنان نمی دانند

مردان چه چیزهایی راجع به زنان نمی دانند

اگر می خواهید بدایند مردها چه چیزهایی را درباره زنان نمی دانند پس آخر این هفته حتما به دیدن فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی دانند» به کارگردانی قربان محمدپور بروید. این فیلم در گروه سینمایی افریقا اکران شده  و داستان آن درباره ازدواج موقت است.


در این فیلم بازیگرانی چون محمدرضا شریفی نیا، فاطمه گودرزی، سحر قریشی و ارسلان قاسمی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

مردان چه چیزهایی درباره زنان نمی دانند

یک نمایشگاه عکس با علی حسینی

نمایشگاه عکس «روح مکان» یکی دیگر از تفریحات هنری است که می توانید آخر این هفته به دیدن آن بروید. این نمایشگاه توسط علی حسینی برپا شده و در آن عکس ها تلاش می کنند روح مکان های مختلف از جمله مسجد، بازار و کاروانسرا را به تصویر بکشند، می توانید در رواق هنر فرهنگستان هنر ببینید.

«همه چیز آنجاست» ادامه دارد

زمانی که در خانه و در کنار خانواده حضور دارید، پیشنهاد تماشای سریال «همه چیز آنجاست» را به شما می دهیم. «همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه حسینی یک سریال خانوادگی است. که در 50 قسمت 40 دقیقه‌ای ساخته شده است. در این پروژه حدود 25 بازیگر اصلی و 22 بازیگر مهمان نقش آفرینی می‌کنند. از جمله بازیگران این سریال می توان به امین زندگانی، محمد عمرانی، الهام حمیدی، حسین مهری، حدیث میرامینی، مهرانه مهین ترابی، سام درخشانی و ...اشاره کرد.

مردان چه چیزهایی درباره زنان نمی دانند

سریال همه چیز آنجاست

در خلاصه قصه این سریال آمده است: کارگاه تولیدی خانواده قدیمی به علت ورود کالاهای خارجی تعطیل شده و پسر بزرگ خانواده درگیر و دار رفع مشکلات به وجود آمده به بسیاری از رازهای خانواده ...

این سریال هر شب ساعت 21 از شبکه سوم سیما پخش می شود.

نمایش «دیده‌بانان»

یکی از پیشنهادهای این هفته ما برای شما، تماشای تئاتر «دیده‌بانان» است، این نمایش از 12 آذر ماه در تالار چهار سو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت.«دیده‌بانان» نوشته پیرروبر لوکلرک یک کمدی 2 پرده ای درباره جنگ است و محمدرضا خاکی کارگردانی آن را برعهده دارد.

در این نمایش بازیگرانی چون وحید نفر، علیرضا ناصحی، بهنام شرفی، محمد روشنی، بیژن محرمی، سارا افشار و علیرضا مدنی حضور دارند.


ویدیو مرتبط :
‫آنچه مردان درباره ی زنان می دانند !!!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تفاوت فیزیولوژیک بین زنان و مردان ورزشکار



 

تفاوت فیزیولوژیک بین زنان و مردان ورزشکار

 

این اختلافات در زمینه سیستم اسکلتی و عوامل بیو مکانیکی نمود دارد.ورزشکاران زن به طور معمول (ولی نه همیشه) کوچک تر و کوتاه تر بوده، لگنی پهن تر دارند، زانوها به داخل متمایل شده و ساق پاها انحنای کمتری دارند.

 

این ویژگی ها از جمله مواردی هستند که احتمال ایجاد برخی از آسیب های مانند دردهای کشککی- رانی را بالا می برند.

 

تفاوت فیزیولوژیک بین زنان و مردان ورزشکار

 

ورزشکاران زن درصد بالاتری از چربی بدن داشته و حدود 30 درصد قدرت عضلانی کمتری نسبت به مردان دارند که به ویژه مربوط به اندام فوقانی است، اما در هر صورت این تفاوت ها به رشته ورزشی خاصی بستگی دارد، تا اینکه جنسی خاص عامل آن باشد.