اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردان وبگردتر از زنان هستند


کاربران اینترنت در حالی به مرز ۳ میلیارد نزدیک می‌شود که ضریب نفوذ موبایل در بین وبگردها ۱۷ درصد بوده است.

خبرگزاری تسنیم: محبوبیت گوشی‌های هوشمند به جایی رسیده که هم‌اکنون براساس آخرین اطلاعات مندرج در پایگاه اتحادیه جهانی مخابرات 33.3 درصد از کاربران اینترنت، از طریق موبایل به شبکه جهانی متصل می‌شوند و برنامه‌های کاربردی و ویجت‌هایی در گوشی خود دارند که در ارتباط دائمی با اینترنت برای بروزرسانی است.

هم‌اکنون از هفت میلیارد نفر جمعیت کره زمین، دو میلیارد و 330 میلیون کاربر اینترنت داریم که با کسر 33.3 درصد از کاربران موبایل اینترنت، مابقی دسترسی‌ها که 66.7 درصد از کل اتصالات به اینترنت است در این رده جای می‌گیرد.

در حالیکه رشد استفاده موبایل برای اتصال به اینترنت در سال جاری بیشتر از رایانه‌های شخصی شده است اما همچنان از رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ‌ها برای موضوعاتی نظیر تحقیقات-پژوهش بیشتر استفاده می‌شود.

یک سوم جمعیت کره زمین هم‌اکنون از اینترنت استفاده می‌کنند در حالیکه پنج میلیارد و 900 میلیون کاربر تلفن همراه داریم و از این تعداد، 17 درصد با موبایل خود وبگردی (1.2با احتساب  میلیارد کاربر موبایل اینترنت) می‌کنند.

آمار جدید می‌افزاید که 51.3 درصد از وبگردان موبایلی مردان و 48.7 درصد زنان هستند.

از میان این افراد کمترین استفاده اینترنت موبایل را افراد 13 تا 17 سال و بیشترین را افراد 25 تا 34 سال داشته‌اند.


ویدیو مرتبط :
‫آنچه مردان درباره ی زنان می دانند !!!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تفاوت فیزیولوژیک بین زنان و مردان ورزشکار



 

تفاوت فیزیولوژیک بین زنان و مردان ورزشکار

 

این اختلافات در زمینه سیستم اسکلتی و عوامل بیو مکانیکی نمود دارد.ورزشکاران زن به طور معمول (ولی نه همیشه) کوچک تر و کوتاه تر بوده، لگنی پهن تر دارند، زانوها به داخل متمایل شده و ساق پاها انحنای کمتری دارند.

 

این ویژگی ها از جمله مواردی هستند که احتمال ایجاد برخی از آسیب های مانند دردهای کشککی- رانی را بالا می برند.

 

تفاوت فیزیولوژیک بین زنان و مردان ورزشکار

 

ورزشکاران زن درصد بالاتری از چربی بدن داشته و حدود 30 درصد قدرت عضلانی کمتری نسبت به مردان دارند که به ویژه مربوط به اندام فوقانی است، اما در هر صورت این تفاوت ها به رشته ورزشی خاصی بستگی دارد، تا اینکه جنسی خاص عامل آن باشد.