اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردانی که درد زایمان را تحمل کردند!! +تصاویر



اخبار گوناگون - مردانی که درد زایمان را تحمل کردند!! +تصاویر

در بیمارستان «هانگژو آیما» در استان شانگدونگ چین مردان شجاعی که به زودی پدر خواهند شد می‌توانند وضعیت سختی را که همسرشان به هنگام وضع حمل دارد تجربه کنند.

طبق گفته شاهدان، به مردانی که قصد دارند این وضعیت را تجربه کنند به وسیله یک پد شوک‌های الکتریکی در ناحیه بالای شکم وارد می‌شود که در مدت زمان پنج دقیقه شدت این جریان الکتریکی افزایش می‌یابد.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,درد زایمان

 
یکی از مردانی که در این بیمارستان این وضعیت را تجربه کرده بود،‌ گفت: شدت درد به حدی بود که احساس می‌کردم قلب و ریه‌هایم در حال شکافته شدن هستند. طراحان این ایده امیدوارند این تجربه مردان را نسبت به همسرشان به هنگام وضع حمل حساس‌تر سازد. این یک تجربه عجیب در برای چینی‌ها است که اغلب مردانشان به هنگام وضع حمل همسرشان در بیمارستان حاضر نمی‌شوند و در کنار آنها نیستند.


مسئولان این بیمارستان تاکید کردند که این اقدام به سلامت مردان آسیبی وارد نمی‌کند و همچنین بازهم نمی‌توان دردی که در این شرایط مردان متحمل می‌شوند با درد زایمان در زنان مقایسه کرد.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,درد زایمان

 اخبار گوناگون - شبکه خبر

 


ویدیو مرتبط :
زایمان فیزیولوزیک (کم درد و آسان ) چیست؟ | زایمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردانی که درد زایمان را تاب نیاوردند! + تصاویر



اخبار گوناگون - مردانی که درد زایمان را تاب نیاوردند! + تصاویر

تلویزیون محلی در چین به مناسبت روز مادر مسابقه‌ای را با حضور 20 داوطلب برگزار کرد تا به آنها درد ناشی از زایمان مادران را با استفاده از دستگاه شوک الکتریکی شبیه سازی کند و نتیجه آن بود که هیچ یک از مردان نتوانستند بیش از 30 ثانیه تاب این درد را بیاورند.

اخبار ,اخبار گوناگون , مردانی که درد زایمان را تاب نیاوردند

 

اخبار ,اخبار گوناگون , مردانی که درد زایمان را تاب نیاوردند

 

اخبار ,اخبار گوناگون , مردانی که درد زایمان را تاب نیاوردند

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران