اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرتضوی: بازنشسته ها بروند افزایش حقوقشان را از بانک رفاه بگیرند؛ از ۱۰ تیرماه



اعلام زمان برداشت حقوق بازنشسته ها,افزایش حقوق بازنشسته ها

مرتضوی: بازنشسته ها بروند افزایش حقوقشان را از بانک رفاه بگیرند؛ از ۱۰ تیرماه

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: مبلغ 14 هزار میلیارد ریال امروز 5 تیر سال جاری به یمن اعیاد شعبانیه برای پرداخت 25 درصد افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران و مابه‌التفاوت حداقل حقوق به میزان 700 هزار تومان در وجه بانک رفاه پرداخت شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در نشست شورای معاونین سازمان گفت: با توجه به مصوبه مورخ 4/4/1392 هیأت امنای سازمان بخشنامه ارسال و آئین نامه مربوطه و رفع اشکالات و نواقص مصوبه قبلی لیست متمم پرداخت این مبالغ که مربوط به 4 ماه نخست امسال است به تمامی استان های کشور ابلاغ شد.

وی افزود: با توجه به این که حقوق تیر ماه طبق روال سابق و بر اساس حروف الفبا پرداخت می‌شود، این دستورالعمل از روز دوشنبه ۱۰ تیرماه ۹۲ در سراسر کشور اجرایی شده و افرادی که از این تاریخ نوبت دریافت حقوق تیر ماه آن‌ها باشد، حقوق تیر ماه را به همراه این افزایش 4 ماهه و به صورت یک جا دریافت می‌کنند.

به گفته مرتضوی افرادی که بر اساس حروف الفبا قبل از تاریخ ۱۰ تیرماه ۹۲ حقوق تیرماه خود را دریافت کرده‌اند نیز می‌توانند به بانک رفاه مراجعه و افزایش 4 ماهه نخست سال را دریافت کنند.او گفت: ان‌شاءالله بتوانیم در سال جاری خدمات بیش‌تری به بازنشستگان و مستمری‌بگیران به گونه‌ای که در تراز شأن آنان باشد، ارائه کنیم./خبرآنلاین

 

 

 


ویدیو مرتبط :
طرح خرید با رفاه کالا ویژه حقوق بگیران و مستمری بگیران بانک رفاه از آقای فرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقف خط اعتباری مسکن مهر افزایش یافت/ اختصاص ۱۰ درصد منابع بانک‌ها برای تسهیلات خرید کالای صنعتی



اخبار,اخباراقتصادی,مسکن مهر

با مصوبه شورای پول اعتبار سقف کلی تسهیلات مسکن مهر بانک مسکن از ۵۰ هزار میلیارد تومان به ۵۵ هزار و ۳۸۴ میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، شورای پول و اعتبار در یکهزار و دویست و هفتمین جلسه مورخ 31 شهریور، به منظور تکمیل واحدهای نیمه تمام طرح مسکن مهر، با امکان افزایش سقف کلی تعهدات طرح مسکن مهر بانک مسکن  از 500 هزار میلیارد ریال به 555 هزار 384 میلیارد ریال جهت افزایش سقف فردی طرح های مسکن مهر از 250 میلیون ریال به 300 میلیون ریال از محل وصولی های طرح مزبور، صرفاً برای تکمیل طرح های تعهد شده بانک مسکن موافقت کرد.

همچنین شورای پول و اعتبار در این جلسه به منظور تحرک بخشی به بخش تولید و افزایش سرعت گردش فعالیت واحدهای تولیدی با تخصیص 10 درصد از کل تسهیلات نظام بانکی به عقد خرید دین در جهت امکان فروش مدت‌دار محصولات تولیدی در بنگاه‌های اقتصادی و تسهیل در عرضه این محصولات به بازار موافقت کرد.

به گزارش فارس، شورای پول و اعتبار پیش از این در سال 92 سقف خط اعتباری مسکن مهر را از 45 هزار میلیارد تومان به 50 هزار میلیارد تومان افزایش داده بود.


  اخباراقتصادی  -  فارس