اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مربی اف‌سی سئول شاگرد مححص است!


چوی یونگ سو مربی جوان اف سی سئول کمتر از یک سال قبل توانسته مدرک مربیگری بین المللی خود را بگیرد.

خبرآنلاین: چوی یونگ سو مربی جوان اف سی سئول کمتر از یک سال قبل توانسته مدرک مربیگری بین المللی خود را بگیرد.

چوی یونگ سو مربی جوان اف سی سئول که یکی از ملی پوشان با سابقه تیم ملی کره بوده است و حالا با تیمش به بازی پای فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است ، کمتر از یک سال قبل در کلاس درس یک مدرس ایرانی صاحب مدرک بین المللی و لیسانس A آسیا شده است. او یکی از شاگردان کلاس مربیگری پیشرفته مرتضی محصص مدرس و مربی سرشناس ایرانی است که یکسال پیش و در دوره یک ماهه حضور او در سئول موفق شده با نمره عالی ، مجوز مربیگری در لیگ برتر کره جنوبی و لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورده است . مرتضی محصص درباره این مربی می گوید:« او یکسال قبل یکی از شاگردان کلاس مربیگری دوره A آسیای من بود و همان جا نشان از یک مربی خوب داشت. او بسیار باهوش بود و همان زمان نشان می داد که همیشه به دنبال یک بازی هجومی است.»

محصص این تکنیسین بزرگ فوتبال آسیا یکی از مربیان مکتب استقلال است که از اوایل دهه 80 در بازگشت از آمریکا همراه با منصور پورحیدری روی نیمکت استقلال می نشست. حالا شاگرد این مربی استقلالی به بحرانی برای استقلال بدل شده و سد راه صعود استقلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا شده است.


ویدیو مرتبط :
تیر خلاص اف سی سئول به استقلال در سئول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت های تاریخی استقلال در آسیا/امیدواری برای بازی مقابل اف سی سئول



جام باشگاههای آسیا,تیم استقلال

بازگشت های تاریخی استقلال در آسیا/امیدواری برای بازی مقابل اف سی سئول

 تیم استقلال تهران سابقه جبران 3 شکست خود در مراحل حذفی مسابقات آسیایی را در کارنامه دارد و امیدوار است در بازی روز چهارشنبه برای چهارمین بار موفق به انجام این کار بشود.

 تیم استقلال تهران در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل سئول کره جنوبی حداقل 2 گل بزند تا بازی را به وقت اضافی و ضربات پنالتی بکشاند. استقلالی ها سابقه جبران 3 شکست خود را در مراحل حذفی مسابقات آسیایی دارند:

- در مرحله یک هشتم نهایی جام در جام آسیا 97-1996 تیم استقلال در شهر نمنگان ازبکستان 4-1 مغلوب نوف باخور شد تا حذف این تیم قطعی به نظر برسد، اما در بازی برگشت این تیم در آزادی با 3 گل نوف باخور را شکست داد و با توجه به یک گل زده در خانه حریف صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرد.

- در مرحله یک شانزدهم نهایی جام در جام آسیا 01-2000 تیم استقلال در ابوظبی به مصاف الوحده امارات رفت و با نتیجه 3-2 شکست خورد. این تیم یک هفته بعد در اولین روز پاییز 1379 در آزادی با درخشش فرهاد مجیدی که 2 گل زد، 4- صفر تیم ضعیف الوحده را شکست داد و گام به مرحله بعد گذاشت.

- در مرحله حذفی جام باشگاههای آسیا 02- 2001 تیم استقلال در جده به مصاف الاتحاد رفت و 3-2 شکست خورد. بازی برگشت دو تیم در یک روز سرد زمستانی در آزادی برگزار شد و بعد از اینکه هر دو تیم یک گل زدند، حساسیت بازی به اوج خود رسید. اما ضربه سر تماشایی نیکبخت واحدی که حساس ترین و مهم ترین گل خود را برای این تیم زد باعث شد تا استقلال 2-1 پیروز و راهی مرحله بعدی شود.

اما تفاوتی که این 3 بازی با دیدار روز چهارشنبه دارند این است که استقلال در همه بازی های رفت مقابل حریفانش گل زده بود و در دو بازی مقابل نوف باخور و الاتحاد با قانون گل زده در خانه حریف صعود کرد. ضمن آنکه سئول کره جنوبی تیمی متفاوت با آن تیم ها و نسبتاً حرفه ای است. /خبر آنلاین