اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مراسم یادبود 3 کوهنورد مفقود در برج میلاد


باشگاه کوهنوردی آرش قصد دارد مراسم یادبودی را برای کوهنوردان مفقود شده در قله برودپیک، در برج میلاد برگزار کند.

خبرگزاری فارس: باشگاه کوهنوردی آرش قصد دارد مراسم یادبودی را برای کوهنوردان مفقود شده در قله برودپیک، در برج میلاد برگزار کند.

 3 کوهنورد باشگاه کوهنوردی آرش که پس از فتح قله برودپبک در پاکستان هنگام بازگشت به دلیل گم کردن مسیر مفقود شدند، براساس نظر کارشناسان و به دلیل حضور چند روزه در ارتفاعات و اتمام آذوقه جان خود را از دست داده‌اند.

به همین منظور باشگاه آرش در نظر دارد مراسم یادبودی را برای این سه کوهنورد برگزار کند و برج میلاد نیز برای این کار پیشنهاد شده که هنوز نهایی نشده است.

همایون بختیاری، دبیر باشگاه کوهنوردان آرش با اعلام این خبر گفت: مسئولان شورای شهر و شهرداری تهران نیز قول‌هایی را برای فراهم شدن شرایط برگزاری این مراسم داده‌اند.

به احتمال زیاد این مراسم 16 مرداد ماه برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
خالده-روستای خالده-khaldeh-جشن-میلاد-ثامن الائمه-سورو موتوری-چی توز-برج-برج خالده-برج میلاد-سنگ چله گاه-پیام بازرگانی-مو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فراخوان حمید فرخ‌نژاد برای یادبود سه کوهنورد مفقود شده



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 فراخوان حمید فرخ‌نژاد برای یادبود سه کوهنورد مفقود شده

پدر پی مفقود شدن سه کوهنورد کشورمان در کوه‌های «برودپیک‌»، حمید فرخ‌نژاد برای برپایی بزرگداشت‌شان فراخوان داد.

به گزارش شبکه ایران و به نقل از «ایسنا» در پی مفقود شدن سه کوهنورد کشورمان در کوه‌های «برودپیک‌»، حمید فرخ‌نژاد برای برپایی بزرگداشت‌شان فراخوان داد.

در یادداشتی که این بازیگر سینما نوشته آمده است:«عازم یک سفرم‌، سفری دور به جایی نزدیک، به یاد عزیزانمان آیدین بزرگی‌، مجتبی جراحی‌ و پویا کیوان و سایرعزیزان کوهنورد که برای سربلندی نام ایران جاودانه شدند،‌ در این شب‌های عزیز دلنوشته‌ها،‌ یادگاری‌ها‌ و دسته‌گل‌هایمان را تقدیمشان می‌کنیم.
قرار ما میدان دربند، مجسمه‌ی یادمان کوهنورد، دوشنبه هفتم مرداد ماه ساعت 7 بعدازظهر.»/شبکه ایران