اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مراسم ختم علی طباطبایی برگزار شد


مراسم ختم مرحوم علی طباطبایی بازیگر سینما بعدازظهر روز جمعه 13 شهریور ماه با حضور جمعیت مردمی، سینماگران و اهالی هنر برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران: مراسم ختم مرحوم علی طباطبایی بازیگر سینما بعدازظهر روز جمعه 13 شهریور ماه با حضور جمعیت مردمی و هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد.

بنابر این گزارش چهره هایی چون مصطفی زمانی، همایون ارشادی، مجید یاسر، فرهاد فائمیان، رضا ناجی، داریوش ارجمند، سروش صحت، حسن پورشیرازی، مهدی امینی خواه، بیژن امکانیان، همایون اسعدیان، مازیار میری، مرتضی شایسته، محسن علی اکبری، محمدرضا شفیعی، حسین فرح بخش، میلاد کی مرام، امیرحسین رستمی، جواد رضویان، علیرضا امینی، امین تارخ، مهران غفوریان، بیژن امکانیان، مهدی سلوکی و پدر مرتضی پاشایی در این مراسم حضور داشتند.

از حاشیه‌های این مراسم می‌توان به حضور حبیب محبیان خواننده لس آنجلسی و آرمین زارعی ( آرمین 2 اف ام) خواننده زیر زمینی اشاره کرد.


ویدیو مرتبط :
گزارش ویدئویی از مراسم ختم باشکوه علی طباطبایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مراسم تشییع پیکر علی طباطبایی برگزار شد



مراسم تشییع پیکر علی طباطبایی برگزار شد

صبح امروز، مراسم تشییع پیکر علی طباطبایی بازیگر جوان سینمای ایران از مقابل خانه‌اش برگزار شد. مراسمی که بسیاری از اهالی سینما در آن شرکت کرده بودند.

در این مراسم که چهره‌های بسیاری حضور داشتند، پدر این بازیگر با دیدن جنازه او با حالی منقلب و بد تنها توانست بگوید که علی من جوان بود.

فریدون جیزانی نیز که در فیلم «سالاد فصل» با این بازیگر همکاری کرده بود و همچنین سریال جدیدش «تعبیر وارونه یک رویا» با تهیه‌کنندگی پدر علی طباطبایی ساخته شده، در سخنانی از ناباوری خود بعد از شنیدن خبر فوت این بازیگر جوان گفت: «اصلا باورم نمی‌شود. علی خیلی جوان بود و بسیار با استعداد. من در «سالاد فصل» با او همکاری کردم و چند سکانس خیلی خوب با لیلا حاتمی داشت. دیروز که خبر را شنیدم نمی‌توانستم باور کنم که علی به این جوانی از میان ما رفته باشد.»

حسین لطیفی، فرهاد قائمیان، افسانه چهره‌آزاد و ... از جمله کسانی بودند که در این مراسم حضور پیدا کرده بودند.
اخبارفرهنگی - خبرآنلاین