اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مراجعه روزانه 11 هزار نفر برای خرید سربازی


جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا از مراجعه روزانه 11 هزارنفر در سراسر كشور جهت خرید جریمه غیبت سربازی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران: سردار ابراهیم کریمی با اشاره به اینكه تاكنون بیشترین ثبت نام كنندگان مربوط به استان تهران هستند، اظهاركرد: از زمان اعلام پیش ثبت نام  خرید جریمه مشمولان غیب در سراسر كشور روزانه 11 هزار نفر به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه كرده‌اند. 
 
وی افزود: مدارك ثبت نام شدگان مورد بررسی و با اطلاعات موجود مورد ارزیابی قرار می گیرد. در واقع راستی آزمایی مدارك با توجه به دستورالعمل‌های موجود پیش بینی و در حال انجام است. 
 
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح كرد: مشمولان غایب بدون نگرانی اقدام به ثبت نام کنند چرا که دریافت اطلاعات این افراد در راستای تعیین مبلغ جریمه براساس تعداد افرادی است که تمایل به پرداخت آن دارند و همچنین متاهلان و کسانی که دارای فرزند هستند،است همچنین در حال حاضر تمركز ما  بر تعداد نفراتی است كه مراجعه می كنند. 
 
سردار کریمی خاطرنشان كرد: افرادی كه پس از ثبت نام  قادر به توانایی پرداخت جریمه نباشند، می توانند انصراف داده و به سربازی برود.


ویدیو مرتبط :
خرید و ذخیره سازی روزانه 500 هزار تن مرغ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبت نام 330 هزار مشمول غایب برای خرید غیبت سربازی/ تنها 85 هزار نفر پول پرداخت کردند



 اخبار اجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی,سازمان وظیفه عمومی

 رییس سازمان وظیفه عمومی با اعلام اینکه پایان سال آخرین مهلت پرداخت جریمه غیبت خدمت سربازی و گرفتن کارت است، گفت: از میان 330 هزار نفری که امسال ثبت نام کردند تنها 85 هزار نفرمبلغ جریمه را پرداخت کردند.

به گزارش میزان، سردارحمید صدرالسادات در گفت و گو با شبکه خبر بااشاره به آخرین وضعیت خرید غیبت سربازی مشمولان غایب گفت: طرح مربوط به جریمه مشمولین غایب که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید امسال دو بار تمدید شد و به مشمولان غایب این فرصت داده شد تا بتوانند برای ثبت نام اقدام کنند.
 
وی افزود: افرادی که تاکنون در این طرح شرکت کرده اند، تا پایان سال جاری فرصت دارند تا مبالغ تعیین شده را به خزانه دولت واریز کنند.
 
 اعلام آمادگی 330 نفر از مشمولان غایب برای خرید سربازی
رئیس سازمان وظیفه عمومی در خصوص تعداد ثبت نام کنندگان در این طرح خاطرنشان کرد: طی دو مرحله ای که به افراد زمان داده شد، 330 هزار نفر برای پرداخت جرائم خود اقدام کردند و از این تعداد نیز 85 هزار نفر تاکنون مبالغ جریمه خود را واریز کرده اند.
 
صدرالسادات با اشاره به مدت زمان محدود باقی مانده برای سربازان غایب اظهارکرد: افرادی که بیش از 5 سال از زمان غیبت آنها از خدمت سربازی می گذرد، تنها تا پایان سال برای ثبت نام در طرح مشمولان غایب فرصت دارند.
 
وی از تخفیف های در نظر گرفته شده برای مشمولین غایب متاهل خبرداد و افزود: مشمولان غایبی که متاهل هستند می توانند از 5 درصد تخفیف در نظر گرفته شده استفاده کنند.
 
رئیس سازمان نظام وظیفه با تاکید بر اینکه بحث فروش خدمت سربازی به طور کلی منتفی است،گفت: بحث فروش خدمت سربازی در سال 95 به طور کلی منتفی است و این کار باید با پیشنهاد دولت و تصویب مجلس محقق شود.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای پرداخت اقساطی جرایم مشمولان غایب در نظر گرفته شده یا خیر؟ بیان کرد: در این رابطه تاکنون به عنوان قانون اطللاعی به سازمان وظیفه عمومی  داده نشده است.

 

 اخباراجتماعی  - میزان