اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مذاکره پرسپولیس با فرزاد حاتمی


باشگاه پرسپولیس پس از ناکامی در جذب رضا نوروزی مذاکره با مهاجم پیشین استقلال را آغاز کرد.

تسنیم: باشگاه پرسپولیس پس از ناکامی در جذب رضا نوروزی مذاکره با مهاجم پیشین استقلال را آغاز کرد.

پرسپولیسی‌ها برای تقویت خود در خط حمله با فرزاد حاتمی مهاجم پیشین تیم‌های فولاد و استقلال وارد مذاکره شدند.

پس از اینکه حضور رضا نوروزی در پرسپولیس منتفی شد و باشگاه نفت تهران اعلام کرد این بازیکن را به هیچ تیمی نمی‌دهد، مسئولان پرسپولیس سراغ گزینه‌های دیگری رفتند که یکی از آنها فرزاد حاتمی است.

حاتمی پس از جدایی از فولاد پیشنهادهایی از تیم‌های مختلف داشته و حتی با استقلالی‌ها نیز صحبت‌هایی داشته است، اما این بار پرسپولیسی‌ها سراغ او رفته‌اند تا در صورت توافق مهاجم سابق استقلال را سرخپوش کنند.


ویدیو مرتبط :
گل فرزاد حاتمی به پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضا محمدی از پرسپولیس جدا شد/ مذاکره سرخ‌ها با فرزاد حاتمی



پرسپولیس,جدایی رضا محمدی ازپرسپولیس

رضا محمدی از پرسپولیس جدا شد/ مذاکره سرخ‌ها با فرزاد حاتمی

دروازه بان پرسپولیس از این تیم جدا شد.

به گزارش ایسنا ، رضا محمدی که فصل گذشته و به جای شهاب گردان به پرسپولیس آمد پس از توافقاتی که با مسئولان باشگاه انجام داد از این تیم جدا شد.

او که در طول یک فصل حضورش در پرسپولیس تنها توانست در دیدار برابر تراکتورسازی بازی کند در حال حاضر از دو باشگاه نفت تهران و ذوب آهن پیشنهاد دارد که پیشنهاد نفتی‌ها جدی‌تر است.

همچنین پرسپولیسی‌ها با فرزاد حاتمی مهاجم این فصل فولاد و فصل گذشته استقلال وارد مذاکره شده‌اند و باید دید طرفین چگونه با یکدیگر به توافق می‌رسند.

/ایسنا