اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مد جدید در ژاپن: هزینه بسیار زنان برای دندان های ترسناک!+تصاویر




مد، چیست و چرا ما بدون لحظه ای اندیشیدن، مبالغ زیادی خرج می کنیم تا با مد روز هماهنگ باشیم؟

رسانه ها از مد شدن دندان نیشی در ژاپن خبر می دهند! زنان این کشور، صدها دلار خرج می کنند تا دندان هایشان را به شکلی در آورند که در ژاپن به آن « یائبا» یعنی « دوست خوب مردان» می گویند.

بنا بر این گزارش، در افسانه های منطقه اقیانوس آرام، ارواح خبیث، شبانگاهان با دندان های نیشی به مکیدن خون آدم ها می پردازند؛ اما اکنون در ژاپن، زنی که چنین دندان هایی داشته باشد، دوست خوب مردان است!

مد شدن دندان نیشی ,  ارواح خبیث

مد شدن دندان نیشی ,  ارواح خبیث

مد شدن دندان نیشی ,  ارواح خبیث

مد شدن دندان نیشی ,  ارواح خبیث

مد شدن دندان نیشی ,  ارواح خبیث

منبع:rouzegareno.ir


ویدیو مرتبط :
تصاویر دیده نشده و ترسناک از سونامی ژاپن 2011!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داستان ترسناک 2 خانم توریست در جنگل تاریک/ خرس‌ یکی از زنان را خورد دیگری را دفن کرد + تصاویر



به گزارش نیروهای امداد و نجات سیبری، زن گردشگر پس از چهار هفته در حالی در جنگل های سیبری یافت شد که یک خرس قهوه ای با دفن کردن نیمی از بدن قربانی، وی را آماده وعده غذایی‌اش میکرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، "ناتالیا پاسترناک" 55ساله به همراه دوست خود به منظور گذراندن اوقاتی در یکی از مناطق جنگلی در سیبری پناهگاهی کوچک آماده کردند تا در آنجا برای چند روز اقامت کنند.

شب هنگام آنان با صدای خرناسه یک حیوان، وحشت زده از خواب بیدار شدند و پس از پاره شدن چادر آنها با پنجه های بزرگ، متوجه حضور یک خرس قهوه ای شدند.

 

اخبار,اخبارحوادث,حمله خرس


پس از پاره شدن چادر خرس ابتدا به دوست ناتالی حمله ور شد و او را با پنچه‌هایش درید و سپس به سمت ناتالی رفت و او را تیز مجروح ساخت.

تلاش ناتالی برای فرار از دست خرس که در حال خوردن دوستش بود، بی‌نتیجه ماند ودر نهایت با جراحت های عمیق بر روی پا و شکم اش زمینگیر شد.

 

اخبار,اخبارحوادث,حمله خرس


خرس قهوه ای برای ذخیره غذایش نیمی از بدن برهنه ناتالی نیمه جان را زیر برگ وخاک مدفون کرد؛ ناتالی نا امیدانه سعی می‌کرد تا با فریاد زدن بتواند جانش را نجات دهد. این تلاش‌ها ادامه داشت تا اینکه یک شکارچی که در جستجوی خرس قهوه‌ای بود، توانست ناتالی مجروح را پیدا کند.

به گفته شکارچی، در ابتدا سگ کوچکم متوجه صدای ضعیف ناتالی شد و توانست وی را پس مدت‌ها اسارت در دستان خرس قهوه ای نجات دهد.

 

اخبار,اخبارحوادث,حمله خرس


 این خرس قهوه ای در نهایت به ضرب گلوله شکارچی کشته شد، ناتالی که به دلیل ترس قادر به صحبت کردن نبود پس از پنج هفته توانست به شرایط  طبیعی خود باز گردد و هنوز آثار ناشی از زخم‌های خرس قهوه‌ای در بدنش مشخص است.

همه منتظران تا ناتالی پس از بهبودی کامل داستان ترسناکی را از شبی در جنگل برای همه تعریف کند.

 

  اخبار حوادث  -  باشگاه خبر  نگاران