اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدیر مسئول «بهار» در دادسرا


صبح امروز (13 دی ماه) روزنامه بهار به روی پیشخان‌ روزنامه‌فروشی‌ها نیامد.

خبرگزاری ایسنا: صبح امروز (13 دی ماه) روزنامه بهار به روی پیشخان‌ روزنامه‌فروشی‌ها نیامد.

سعید پورعزیزی - سردبیر روزنامه «بهار» ضمن تایید خبر توقیف روزنامه«بهار» اظهار کرد: علت توقیف روزنامه هنوز مشخص نشده است و آقای قنوانی - مدیر مسوول روزنامه «بهار» - در حال حاضر در دادسرا حضور دارند.

او خاطرنشان کرد: به احتمال قوی این موضوع به علت مطالب صفحه اول روزنامه دیروز (12 دی ماه) بوده است؛ ولی این فقط یک احتمال است و هنوز رسما چیزی به ما اعلام نشده است.

همچنین یک مقام قضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرده است: توقیف روزنامه «بهار» شب گذشته به مسوولان وزارت ارشاد و مدیرمسوول این روزنامه اعلام شد.

او با اعلام توقیف روزنامه «بهار» با شکایت مدعی‌العموم گفت: روز گذشته (12 دی ماه) روزنامه مذکور مطلبی را با عنوان «واهمه زوال قدرت» منتشر کرد که برای آن پرونده‌ای به اتهام تبلیغ علیه نظام تشکیل شد.


ویدیو مرتبط :
حرف های مدیر مسئول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام جرم دادستانی علیه مدیر مسئول روزنامه رویش ملت/ احضار مدیر مسئول و سردبیر به دادسرا



اخبار,اخبار اجتماعی ,جرم دادستانی علیه مدیر مسئول روزنامه رویش

در پی اهانت صورت گرفته از سوی روزنامه رویش ملت به مقام سردار شهید حسین همدانی، دادستانی تهران علیه این روزنامه اعلام جرم کرده است.

سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه در گفتگو با میزان گفت: در پی اهانت صورت گرفته از سوی روزنامه رویش ملت به مقام سردار شهید حسین همدانی، دادستانی تهران علیه این روزنامه اعلام جرم کرده است.

وی عنوان کرد: در پی اعلام جرم علیه این روزنامه، مدیر مسئول و سردبیر رویش ملت به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده اند.


قطبی زمان احضار مسئولان روزنامه رویش ملت را اوایل هفته آینده اعلام کرد.


 اخباراجتماعی  -  میزان