اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدیر عامل یك تولیدكننده نان صنعتی:صنعت نان مورچه وار جلو می رود



 

 

مدیر عامل یك تولیدكننده نان صنعتی:صنعت نان مورچه وار جلو می رود

 

 

رییس هیات مدیره نان سه نان با تاكید بر این كه صنعت نان در ایران، نو است و بسیار جای كار دارد اظهار كرد: صنعت نان نیاز به مدیریت جدی دارد؛ در این صنعت سرمایه گذار باید كار خود را بلد، سیستم اداری روان و بانك آگاهی كامل داشته باشد.

نعمت الله بابایی در گفت وگو با خبرنگار اصناف خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این كه نیاز به تغییر از سنت به صنعت داریم، گفت: سلامتی مردم و تغذیه آن ها واقعا در خطر هست و پرت سرمایه داریم، باید با سرعت بیشتر به داد این كار رسید.

وی با اشاره به این كه روزی كه برای اولین بار در ایران كارخانه برق تاسیس شد ورشكسته شد چرا كه فرهنگ سازی نشده بود، گفت: چون راه دیگری در حوزه نان برای بهداشت، تغذیه و ماندگاری به جز روش صنعتی وجود ندارد، باید مسوولان به صورت جدی از این صنعت حمایت های منطقی داشته باشند تا كارها زودتر به نتیجه برسد.

وی درباره حمایت های مورد انتظار فعالان در صنعت نان اظهار كرد: وقتی سیستم اداری شفاف و روان و قوانین مشخص باشد كار به راحتی انجام می شود.

بابایی تصریح كرد: كار نباید دولتی باشد بلكه بخش خصوصی كار انجام دهد و دولت حامی قوانینی باشد، جاده را صاف كند تا سرمایه گذار كار خود را به راحتی انجام دهد.

مدیرعامل سه نان با تاكید بر این كه صنعت نان باید رشد كند گفت: این صنعت درحال حاضر مورچه وار جلو می رود و برخی از پروژه ها درست و شایسته انجام نشده، دچار مشكل شدند؛ سرمایه گذاری باید خوب انجام شود كه در این صورت نتیجه مثبت می شود و نیاز جامعه است.

او با تاكید بر این كه ایرانیان چهار برابر دنیا به خاطر تغذیه ناسالم دارو مصرف می كنند، اظهار كرد: به اندازه تمام دنیا، مردم ایران قرص معده مصرف می كنند چرا كه تغذیه در ایران ناسالم است، باید به داد این موضوع برسیم در غیر این صورت لطمه آن بیشتر می شود.

بابایی با تاكید بر این كه وقتی مردم كشوری سالم نباشند، پیشرفتی در آن سرزمین صورت نمی گیرد، اظهار كرد: نان، تغذیه پایه است بنابراین هر چه سریع تر باید به داد تولید آن برسیم.

وی با اشاره به كیفیت آرد گفت: نان های ما را با نان های اروپایی مقاسیه كنید؛ چیزی كم ندارد چرا كه ماشین آلات مدرن و تكنولوژی در تولید آن ها به كار گرفته شده است ولی در یك مغازه ای كه تكنولوژی و بهداشت نیست، هر آردی به كار رود، نان خوب تولید نمی شود. كیفیت آرد درصد ناچیزی تاثیرگذار است و گرنه اتفاق میمونی نمی افتد.

رییس هیات مدیره سه نان در ادامه خاطرنشان كرد: با استفاده از تكنولوژی به روز، كیفیت نان تولیدی هم بسیار بالا می رود. اگر خودمان، خود را تحریم نكنیم، محدودیت های بین المللی زیاد تاثیر ندارد اما چون بیشتر خودمان، خودمان را تحریم می كنیم لطمه بیشتری زده می شود، واردات تكنولوژی بدون مشكل نیست اما راه و چاره هست..... /  خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با جناب بابایی (مدیر عامل کارخانه سه نان)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال یك نان بخورد و 20 نان نذر كند!



سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: گل استقلال آفساید بود و آنها بهتر است یك نان بخورند و 20 نان هم نذر كنند و به بیرون بدهند.

 

حمید درخشان در گفت‌وگو با فارس درباره ادعای استقلالی ها مبنی بر سالم بودن گل این تیم مقابل شهرداری تبریز اظهار داشت: كدام گل؟ همه به دلیل آفساید ایستادند تا شریفات گل بزند. خدا به استقلال نظر كرده بود كه این بازی را نباخت.

وی افزود: اگر توپ های ما گل شده بود اكنون استقلالی ها نمی گفتند داور سه امتیاز را گرفت. آنها باید یك نان بخورند و 20 نان هم نذر كنند كه نباخته اند. اگر خدا این تیم را دوست نداشت توپ های ما گل شده بود.

سرمربی تیم شهرداری تبریز در ارتباط با اینكه چرا مهاجمان این تیم مقابل استقلال بی دقت بودند، گفت: بخشی از این موضوع طبیعی بود. 7 بازیكن ما برای اولین بار بود كه در ورزشگاه آزادی بازی می كردند. به هر حال استقلال و پرسپولیس همیشه بزرگ هستند و فشار و استرسی كه روی بازیكنان حریف است مانع از كنترل و دقت در زدن ضربات آخر می شود. شاید اگر همین موقعیت ها مقابل تیمی مثل نفت نصیب مهاجمان تیم شود همه آنها را گل كنند چون استرس كمتری دارند.

مقابل استقلال مستحق پیروزی بودیم و حتی موقعیت های بیشتری داشتیم اما استفاده نكردیم.

درخشان در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس كه با این شرایط به ماندن تیم در لیگ برتر چقدر امیدوار است، گفت: تمام سعی و تلاش خود را می كنیم تا تیم در لیگ برتر بماند. بازیكنان هم تلاش خود را می كنند. البته من هنوز در حال ساختن خرابی های قبلی و دست و پنجه نرم كردن با آنها هستم و متاسفانه در چند جبهه در حال مبارزه هستیم.

سرمربی تیم شهرداری تبریز افزود: به نظر من دل شیر می خواست كه كسی چنین ریسكی كند و هدایت شهرداری را بپذیرد. امیدوارم خدا با عنایت به تلاشی كه مجموعه می كند، كمك كند تا تیم نتیجه لازم را بگیرد.

وی در این باره كه باشگاه به لحاظ مالی سخت گیری می كند، گفت: بعضی سخت گیری ها در نوع خود باید باشد اما من فعلا مشكلی ندارم و اگر هم باشد كوچك است و با همیاری كادرفنی و مدیریت قابل حل است.../فارس