اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدیر عامل سابق ایرنا محاکمه می شود


مجید امیدی شهرکی مدیر عامل سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا) فردا - یکشنبه- 24 فروردین ماه جاری در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی محاکمه می شود.

خبرگزاری ایرنا: دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیر عامل سابق ایرنا ساعت 10 صبح فردا با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات استان تهران برگزار خواهد شد.

اتهام مدیر عامل سابق ایرنا در این پرونده نشر اکاذیب و مطالب خلاف واقع با شکایت شرکت متروی تهران است .

در این پرونده شرکت مترو تهران از روزنامه ایران شکایت کرده که به دلیل نبود مدیر مسئول در آن بازه زمانی، صاحب امتیاز روزنامه یعنی خبرگزاری جمهوری اسلامی که مسئولیت آن برعهده امیدی شهرکی بود در دادگاه فردا محاکمه می شود.


ویدیو مرتبط :
مدیر عامل شرکت ؛ مدیر ارشد ارتباط گستر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حبس تعزیری برای مدیر عامل اسبق ایرنا



 

 

 

حبس تعزیری

 

مدیرعامل سابق یکی از خبرگزاریهای دولتی، به ۴ ماه حبس تعزیری محکوم شد.

در حالی که سایت اصولگرای جهان نیوز اعلام کرد این حکم، پس از تایید محکومیت وی از سوی دادگاه تجدید نظر، به وی ابلاغ شده است، آخرین نیوز در گزارشی آورده است این شخص محمد جعفر بهداد مدیرعامل سابق ایرناست و احمدی نژاد با تذکر قانون اساسی به لاریجانی جلوی اجرای حکم را گرفته و بهداد هم اکنون در دفتر ریاست جمهوری مشغول به کار است.