اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدیر عامل توتال: باید به ایران باز گردیم



کنفرانس نفت و پول,شرکت توتال

مدیر عامل توتال: باید به ایران باز گردیم

دمارژری گفت: " امروز ایران در شرایط تحریم قرار دارد و این تحریم ها برای همه معتبر است و ما منتظریم تا تحریم ها لغو شوند."وی ابراز امیدواری کرد این اتفاق (لغو تحریم ها) هر چه زودتر محقق شود.

مدیر عامل شرکت نفتی توتال فرانسه روز گذشته در کنفرانس نفت و پول در لندن ابراز امیدواری کرد که با لغو تحریم های نفتی ایران این شرکت بتواند بار دیگر فعالیت های خود را در ایران از سر بگیرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه  " کریستف دمارژری" مدیرعامل شرکت نفتی توتال فرانسه در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اینکه این شرکت چه زمانی قصد دارد به ایران بازگردد گفت در صورت لغو تحریم ها توتال فعالیت های خود در ایران را از سر خواهد گرفت.

این اظهارات دمارژری تاییدی بر اظهارات اخیر بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ایران است که از تمایل برخی شرکت های خارجی برای بازگشت به ایران خبر داده است.

دمارژری گفت: " امروز ایران در شرایط تحریم قرار دارد و این تحریم ها برای همه معتبر است و ما منتظریم تا تحریم ها لغو شوند."

وی ابراز امیدواری کرد این اتفاق (لغو تحریم ها) هر چه زودتر محقق شود.

مدیر عامل توتال همچنین افزود این شرکت باید بر سر شرایط قراردادهای تازه با ایران گفت و گو کند و در صورت لغو تحریم ها و بازگشت توتال به بازار ایران ،  شرایط قراردادی میان ایران و توتال مانند هر کشور دیگری بر اساس وضعیت برد-برد خواهد بود.

وی گفت که ما می‌خواهیم شریک بلندمدتی برای ایران باشیم و ما نگرش بلندمدتی برای معاملات با چشم‌اندازی بلندمدت در ایران داریم./عصرایران


ویدیو مرتبط :
رونمایی از پیکان ۲ توسط مدیر عامل ایران خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشرو مدیر عامل بانك صادرات ایران شد



 

پیشرو مدیر عامل بانك صادرات ایران شد

 

محمد رضا پیشرو مدیر عامل بانك صادرات ایران شد.

به گزارش خبرنگار بانك و بیمه ایسنا پس از بركناری محمد جهرمی از مدیریت بانك صادرات به دلیل قصور در ماجرای تخلف بانكی اخیر امروز محمدرضا پیشرو از سوی هیات مدیره این بانك به عنوان مدیر عامل بانك صادرات انتخاب شد.

پیشرو پیش از این مدیر عامل بانك صنعت و معدن بود.

اخبار تكمیلی متعاقبا ارسال می شود..... /  خبرگزارى ایسنا