اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدیر عامل ایساکو:تغییر قیمتی سال آینده ممنوع



اخبار,ناوگان امدادی ایساکو,لوگو ایساکو

تغییر قیمتی سال آینده ممنوع

در حالی که مدت‌ها است قطعه‌سازان از شرایط سخت خود در تولید شکایت دارند و تاکید می‌کنند که به دلیل کمبود نقدینگی در آستانه ركود هستند، روز گذشته علی نمکین، مدیرعامل ایساکو در جمع خبرنگاران گفت: تلاش داریم قیمت قطعات خودرو را در شبکه خدمات پس از فروش اضافه نکنیم. او در ادامه با تاکید بر اینکه چنانچه قطعه‌ای با نرخ قبلی خریداری شده باشد، حتما بر مبنای همان نرخ در اختیار مشتری قرار می‌گیرد و با افزایش قیمت مواجه نخواهد بود، گفت: امسال قیمت قطعات حداکثر ۲۰ درصد اضافه شده و تمام هزینه حمل و ارسال کالا نیز به عهده شرکت است.

علی نمکین در حالی از تلاش برای حفظ قیمت فعلی قطعات برای سال آینده می‌گوید که به نظر می‌رسد قطعه‌سازان با این موضوع موافق نباشند. ساسان قربانی، عضو انجمن قطعه‌سازان در این رابطه به خبرنگار دنیای اقتصاد می‌گوید: در حال حاضر شرایط قطعه‌سازان با توجه به مشکلات مالی عادی نیست. نمکین در ادامه صحبت‌هایش از برنامه ایساکو برای امدادهای نوروزی نیز خبر داد و گفت: امداد نوروزی ایران خودرو از ۲۱ اسفندماه جاری آغاز شده و به مدت ۲۴ روز تا ۱۷ فروردین ماه ادامه خواهد یافت.

ناوگان امدادی ایساکو با رشدی ۴۱ درصدی نسبت به سال گذشته، امسال به یک هزار و ۷۵۰ ناوگان رسیده است. طی این نشست، تنها شماره تلفن ایران خودرو برای امداد ۰۹۶۴۴۰ اعلام شد. مدیرعامل ایساکو در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر مشکلی روی تامین قطعات تندر- ۹۰ وجود ندارد و قطعات این خودرو اضافه بر سقف مورد نیاز تدارک دیده شده است. او همچنین به بی‌تاثیر بودن دستور کاهش قیمت‌ها بر چگونگی ارائه خدمات پس از فروش محصولات ایران‌خودرو اشاره کرد و گفت: نه تنها از خدمات پس از فروش چیزی کسر نشده است؛ بلکه اضافه هم خواهد شد./دنیای اقتصاد


ویدیو مرتبط :
تغییر مدیر تیم و خدا حافظی مدیر قبلی برای 2 سال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیر عامل اتحادیه مرغ تخم‌گذار:۱۰۰ هزار تن مازاد تخم مرغ در سال آینده



 

تخم مرغ,نرخ تخم مرغ

 

مدیر عامل اتحادیه مرغ تخم گذار اعلام كرد: در پی افزایش ۳۰ درصدی جوجه ریزی ماهانه با مازاد پنج هزار تنی تخم مرغ مواجه هستیم كه این میزان در سال آینده به ۱۰۰ هزار تن خواهد رسید كه ضروری است برای جلوگیری از افت قیمت، تعرفه صادرات صفر شود.

هدایت اصغری در گفت وگو با خبرنگار كشاورزی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار كرد: با توجه به این كه سه ماه پایانی سال با مازاد تولید تخم مرغ مواجه هستیم، پیشنهاد شده است با در نظر گرفته شدن جایزه ی صادراتی برای تعادل بازار و جلوگیری از افت قیمت ها، صادرات شكل گیرد.

وی اظهار كرد: درحال حاضر تعرفه ی واردات تخم مرغ صفر و تعرفه ی صادرات ۷۰ درصد تعیین شده است كه با توجه به رفع مشكل كمبود تولید و افزایش آن به میزان مازاد مصرف بازار، باید تعرفه ی صادرات صفر و جایزه ی صادراتی در نظر گرفته شود.

اصغری گفت: حداقل ماهانه باید پنج هزار تن تخم مرغ صادر شود تا تعادل در بازار داخل به وجود آید، چراكه با افزایش ۳۰ درصدی جوجه ریزی با مازاد تولید مواجه شده ایم كه اگر صادرات صورت نگیرد، قیمت ها افت شدید خواهد داشت و تولید را از حالت اقتصادی خارج می كند و به شرایط چندماه اخیر مواجه خواهیم شد.

مدیر عامل اتحادیه مرغ میهن بازار های صادراتی را عراق، افغانستان، تاجیكستان و كشور های حوزه خلیج فارس عنوان كرد.

وی تاكید كرد: با تضمین اینكه قیمت تخم مرغ از میزان فعلی افزایش نیابد، صادرات خواهیم داشت.

به گفته ی اصغری هم اكنون هر كیلو تخم مرغ هزار و ۹۵۰ تا دو هزار و ۲۰۰ تومان درب مرغداری فروخته می شود.

مدیرعامل اتحادیه مرغ تخم گذار اظهار كرد: ماهانه ۶۳ هزار تن تخم مرغ تولید می شود كه نیاز بازار داخل ۵۵ هزار تن است و بقیه ی آن مازاد مصرف است.

وی اعلام كرد: باتوجه به افزایش جوجه ریزی، تولید ماهانه ی سال آینده از ۶۳ هزار تن به ۷۵ هزار تن خواهد رسید و حداقل در سال دیگر ۱۰۰ هزار مازاد تولید تخم مرغ داریم.

اصغری با اشاره به تولید ۷۵۰ هزار تن تخم مرغ در سال جاری، تصریح كرد: سال آینده میزان تولید به حداقل ۸۵۰ هزار تن است كه ۱۰۰ هزار تن آن مازاد مصرف كشور خواهد بود.

مدیر عامل اتحادیه مرغ تخم گذار خاطرنشان كرد: از سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولید كنندگان، وزارت جهاد كشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست شده است مشوق های صادراتی داده شود و قیمت ها كف و حداقل داشته باشد تا تولید متضرر نشود و از سقوط قیمت ها جلوگیری شود..... /  خبرگزارى ایسنا