اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدیرکل یونسکو وارد شیراز شد


ایرینا بوکوواˈ مدیرکل یونسکو عصر امروز یکشنبه وارد شیراز شد.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل یونسکو در سفر خود به شیراز قرار است از مجموعه جهانی تحت جمشید ، سعدیه ، حافظیه و باغ ارم بازدید کند.

رییس نمایندگی امورخارجه در استان فارس در این ارتباط گفت :خانم ایرینا بوکووا، مدیرکل یونسکو به دعوت ˈرضا فرجی داناˈ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در رأس هیاتی، با هدف دیدار با مقامات عالیرتبه کشورمان و بازدید از برخی مراکز علمی، آموزشی، تاریخی و فرهنگی وارد جمهوری اسلامی ایران شده است .

ˈسید حسن میرخلیلیˈ به ایرنا افزود: این هیات جهت بررسی همکاری های علمی ، فرهنگی و تاریخی با استان فارس و بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی به شیراز سفر کرده است.

خلیلی گفت : طی این سفر مدیرکل یونسکو با مقامات عالی این استان نیز ملاقات خواهد کرد.

وی در خاتمه اظهار داشت :هیات مذکور قصد دیدار از برخی شهرهای تاریخی دیگرکشورمان از جمله بم، اصفهان و کرمان را نیز دارند.


ویدیو مرتبط :
اگر سوریه با ترکیه و...وارد جنگ شود ایران وارد عمل می شود؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: مدیرکل یونسکو در شیراز


مدیر کل سازمان جهانی یونسکو در شیراز از مجموعه تاریخی تخت جمشید و حافظیه بازدید و با استاندار استان فارس دیدار و گفتگو کرد.

عصر ایران: مدیر کل سازمان جهانی یونسکو در شیراز از مجموعه تاریخی تخت جمشید و حافظیه بازدید و با استاندار استان فارس دیدار و گفتگو کرد.

عکس: مدیرکل یونسکو در شیراز

عکس: مدیرکل یونسکو در شیراز

عکس: مدیرکل یونسکو در شیراز

عکس: مدیرکل یونسکو در شیراز

عکس: مدیرکل یونسکو در شیراز

عکس: مدیرکل یونسکو در شیراز