اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدیروسردبیر سایت«بازتاب‌امروز» آزاد شدند



سایت بازتاب امروز,سایت بازتاب,سایت آینده نیوز

مدیروسردبیر سایت«بازتاب‌امروز» آزاد شدند

علی عزالی، مدیر مسئول و فواد صادقی سردبیر سایت «بازتاب‌امروز» آزاد شدند.

ماه گذشته بدنبال از دسترس خارج شدن این سایت، ابتدا مدیر مسئول بازتاب و پس از آن فواد صادقی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بازداشت شدند.

فؤاد صادقی كه از اعضای بسیج دانشجویی امیر کبیر و مؤسس تشکل کانون اندیشه دانشجوی مسلمان در این دانشگاه بود، طی چندساله گذشته به افشاگری در مورد مفاسد اقتصادی و رانت‌خواران نفتی می‌پرداخت و چند بار بازداشت شد.

از جمله، در زمانی که سردبیر سایت آینده نیوز بود به اتهام درج مصاحبه‌ای با هاشمی رفسنجانی بازداشت شد. سایت بازتاب‌امروز زمستان سال گذشته بدنبال تعطیلی سایت آینده به صحنه رسانه های کشور آمد.

برادر وی شهید فرید صادقی از شهدای دفاع مقدس می‌باشد. رویكرد سیاسی این سایت، در دایره اصولگرایان منتقد دولت احمدی‌نژاد تعریف می‌شد.

به گزارش بهارنیوز، سایت اولیه «بازتاب» كه در دهه هفتاد راه‌اندازی و اولین و پرمحاطب‌ترین رسانه خبری در فضای مجازی محسوب می‌شد. بازتاب پس از چند سال توقیف گردید و پس از جدا شدن صادقی از تیم اولیه آن، با تیمی جدید «تابناك» فعلی جای آن را گرفت.

صادقی مجددا از چند سال قبل آینده‌نیوز را راه‌اندازی كرد كه به سرعت پرمخاطب شد اما بازهم دچار مشكل و فیلترینگ گردید.

او مجددا به همراه تیم همراهش از اواسط سال 91 به راه‌اندازی «بازتاب‌امروز» كه لوگوی آن یادآور «بازتاب» اولیه در دهه هفتاد بود همت گمارد اما باز هم به مشكل حقوقی، قضایی و سرانجام فیلترینگ برخورد كرد و به بازداشت اخیر خود و مدیر مسئولش منجر شد./بهارنیوز

 

 


ویدیو مرتبط :
بازتاب رونمایی از سایت دامغان استور در رسانه ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازتاب پیروزی مقتدرانه ایران در سایت فیفا و AFC



 

 

بازتاب پیروزی مقتدرانه ایران در سایت فیفا و AFC

 

سومین مرحله از بازی های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در قاره آسیا با پیروزی قاطعانه ایران برابر بحرین و ژاپن مقابل تاجیکستان همراه شد.

سایت فیفا در بازتاب خبر بازی ایران بحرین نوشت: «ایران با اقتدار بر صدر جدول خیمه زد.»

این سایت ادامه داد: «درخشش سید جلال حسینی، جباری، عقیلی، تیموریان، انصاری‌فرد و رضایی پیروزی قاطعانه ایران برابر بحرین را رقم زد. تیم ملی ایران برابر بحرین 10 نفره با ارائه یک بازی روان و برتر نسبت به بازی حریف به این پیروزی تعیین کننده دست پیدا کرد و بر صدر جدول گروه خود خیمه زد.»

فیفا افزود: «ایران در هر نیمه سه گل به ثمر رساند تا فاصله فاحش فوتبال خود را با فوتبال بحرین به راحتی به رخ بکشد.»

سایت فیفا با ارائه این گزارش بازی و اشاره به سایر نتایج به دست آمده در بازی‌های شب گذشته قاره کهن در بخش جداگانه‌ای تیم ملی ایران را صدرنشین قدرتمند گروه E لقب داد.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز با تیتر «پیروزی کشتی جنگی ایران با شلیک رشید در ثانیه 60» ده نفره شدن تیم بحرین را در این نتیجه بی تأثیر ندانست.

AFC همچنین از قول سرمربی انگلیسی تیم بحرین جو ورزشگاه آزادی را بسیار هولناک خواند و سپس به تحلیل روند بازی پرداخت.