اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدیرعامل جدید ملوان انتخاب شد


ناخدا حسین غلامی به عنوان مدیرعامل جدید ملوان انتخاب شد.

ایسنا: در پایان جلسه امروز (یکشنبه) هیات مدیره باشگاه ملوان ناخدا حسین غلامی به عنوان سرپرست در امور باشگاه و مدیرعامل ملوان منتخب شد و سعادتمند داوودی، فرماندار انزلی به عنوان رییس هیات مدیره و ناصر شهسواری به عنوان نایب رییس هیات مدیره برگزیده شدند.

همچنین قرار شد که از پیشکسوتان باشگاه یک نفر از طرف آنها در جمع هیات مدیره حضور داشته باشد. همچنین قرار شد پیشکسوتان یا از فرزندان آنها در کارهای اقتصادی باشگاه ملوان از جمله (ایجاد فروشگاه) دخیل باشند.

در جلسه بعدی هیات مدیره هم قرار شد که در مورد سایر تیم‌های این باشگاه از جمله تیم‌های پایه، بانوان و ساحلی بررسی و مطالعه دقیقی صورت بگیرد.

ناخدا آذرگون، نماینده نیروی دریایی به موجب قراردادی که بین مالک و نیروی دریایی وجود دارد، جهت جذب بازیکن - سرباز برای این باشگاه طبق روال گذشته عمل خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
مراسم معارفه مسعود معمایی به عنوان مدیرعامل ملوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیرعامل جدید ملوان انزلی انتخاب شد


با حکم رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان مسعود معمایی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: با حکم رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان مسعود معمایی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد.

حسین غلامی؛ سرپرست باشگاه ملوان اظهار داشت: با حکم رضا الماسی؛ رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان مسعود معمایی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب شد. ایشان مدیری توانمند هستند که می‌توانند به باشگاه ملوان کمک کنند.

وی در مورد وضعیت خودش گفت: من به عنوان سرپرست موقت باشگاه بودم و اکنون مدیرعامل باشگاه انتخاب شده است و من هم همچنان در باشگاه ملوان حضور خواهم داشت. حکم جدید من هم امضا می‌شود.