اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدیرعامل جدید بانک ملی را بشناسید


طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی ودارایی فرشاد حیدری مدیرعامل بانک ملی ایران شد. این حکم طی روز جاری از سوی وزیر اقتصاد به امضا رسیده و ابلاغ شده است.

طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی ودارایی فرشاد حیدری مدیرعامل بانک ملی ایران شد. این حکم طی روز جاری از سوی وزیر اقتصاد به امضا رسیده و ابلاغ شده است.

این در حالی است که محمود بهمنی روز دوشنبه هفته جاری در حاشیه جلسه شورای گفتگو از فرشاد حیدری به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی مدیرعاملی بانک ملی ایران نام برده بود.

فرشاد حیدری پیش از این عضو هیئت مدیره بانک تجارت  بود. همچنین وی دارای دانشنامه علوم اقتصادی در مقطع کارشناسی و مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد است.

مدیرعامل جدید بانک ملی پیش از این رئیس اداره اعتبارات کل بانک تجارت و مدیر امور اعتباری این بانک نیز بوده است.

منبع: مهر




ویدیو مرتبط :
مدیرعامل بانک ملی ایران استعفا و به انگلستان فرار کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دوستان خاوری همچنان بر مسند کار!/ بازخوانی نامه مدیرعامل فراری بانک ملی پس از فرار از کشور



   خبرهای خاوری,اخبار,اخبار سیاسی,اخبار ایران

 

مدیران اقتصادی چه می کنند؟

دوستان خاوری همچنان بر مسند کار!/ بازخوانی نامه مدیرعامل فراری بانک ملی پس از فرار از کشور

 

تاکنون عزم قاطع نظام و دستگاه قضایی بر این استوار بوده است که مطابق با منویات مقام معظم رهبری به این پرونده به صورت قاطع رسیدگی شود که بحمدالله تاکنون نیز به همین وجه روند قضایی پرونده سامان یافته است . اما این موارد نشان از اهمال مسئولان اقتصادی در عزل افرادی است که تحت مدیریت آنان چنین فاجعه ای رخ داده است...

 

سرویس سیاسی«فردا»:سال گذشته نامه ای از مدیرعامل فراری بانک ملی در رسانه ها منتشر شد که نشان می داد خاوری پس  فرار از کشور  طی نامه ای به مدیرکل حوزه مدیریت بانک ملی (که هم اکنون بازداشت است ) خواهان اهدای سلام گرم! به همکاران عزیزش خصوصا آقایان «ق» ،«ص»  و «پ» می شود ومی گوید:« به علت مشکلات عصبی حادث شده قادر به صحبت تلفنی نیستم و نمی توانم احساسات خود را کنترل کنم!!وضعیت فعلی مرا متاثر کرده چون هیچ گاه اینچنین تحقیر نشده بودم! وی سپس می نویسد :ان شاء الله به زودی همه شما را زیارت خواهم کرد!»

 

پیگیری های «فردا» نشان می دهد این  افراد که تا این حد آقای خاوری به آنان دلبسته است متاسفانه هنوز در سیستم بانکی کشور حضور دارند. این افراد که از دوستان نزدیک و همکاران خاوری  محسوب می شوند هر کدام مسئولیتهایی دارند که به آن اشاره می شود؛

1- «ق» دارای سمتی مهم در بانک ملی است و حتی  در جریان رسیدگی قاطع به اختلاس 3000 میلیاردی به مدت یکماه بازداشت بوده و هم اکنون با قید وثیقه آزاد شده است  اما عجیب این است که در سمت خود باقی است.

 

2- «ص» مدیر کل  بخشی نظارتی در بانک ملی است و گفته می شود از دوستان نزدیک و مورد اعتماد خاوری بوده است. اونیز هم اکنون نیز در سمت خود باقی است.

3- «پ» مدیر کل دیگری در بانک ملی است و گویا از همشهری ها و دوستان نزدیک خاوری  محسوب می شود که هم اکنون در بر سر کار است.

 

در این میان گویا اعضای هئیت مدیره بانک که حسب اظهارات دادستان محترم ممنوع الخروج می باشند هیچ تغییری نکرده اند و در سمت های خود باقی مانده اند.

 

بدیهی است که تاکنون عزم قاطع نظام و دستگاه قضایی بر این استوار بوده است که مطابق با منویات مقام معظم رهبری به این پرونده به صورت قاطع رسیدگی شود که بحمدالله تاکنون نیز به همین وجه روند قضایی پرونده سامان یافته است . مواردی که ذکر شد نشان از  اهمال سیستم اجرایی و مسئولان اقتصادی در عزل افرادی است که تحت مدیریت آنان چنین فاجعه ای رخ داده است ولی همچنان بر مسند قدرت حضور دارند./فردانیوز


   خبرهای خاوری,اخبار,اخبار سیاسی,اخبار ایران