اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدل موی منطبق با ارزشهای ایرانی اسلامی


رییس شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره «هنر دهم» از برگزاری این جشنواره در سطح کشور در آینده نزدیک خبر داد.

باشگاه خبرنگاران: حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با اشاره به سیاست های کلان این حوزه در بحث مد گفت: مدل مو در سبک زندگی اجتماعی و شخصیت شناسی افراد، موضوعی است که تاکنون به آن توجه نشده است و برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند در ترویج مدل های موی منطبق با ارزشهای ایرانی اسلامی موثر باشد.
 
قبادی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان جشنواره "هنر دهم" افزود: نام گذاری مدل‌ها منطبق با فرهنگ اصیل ایرانی، اسلامی در دوره های بعدی جشنواره "هنر دهم" که در سطح کشور برگزار خواهد شد، در سیاست های کلان این حوزه قرار گرفته است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، انشا ا... در آینده،  جشنواره "هنر دهم" در سطح کشوری برگزار و مدل های منتخب با نام گذاری اصیل ایرانی به جامعه معرفی خواهند شد.
 
مصطفی گواهی رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران هم با اشاره به برگزاری جشنواره "هنر دهم" در آینده افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و رویکرد فرهنگی و اجتماعی اتحادیه، دومین جشنواره "هنر دهم" در تابستان سال 94 در بخش مدل مو پسرانه در شهر تهران و سومین جشنواره "هنر دهم" در بخش های مدل مو مردانه و پسرانه در زمستان سال 94 در سطح استان تهران برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
مدل موی ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابلاغ 5 مدل موی ایرانی به آرایشگاه ها


به زودی مدل موی ایرانی که کاملا متناسب با فرهنگ و منزلت جوانان مردان و مردان ایرانی می باشد به آرایشگاه های مردانه کشور ارائه می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران با بیان مطلب بالا گفت: به زودی مدل موی ایرانی که کاملا متناسب با فرهنگ و منزلت جوانان مردان و مردان ایرانی می باشد به آرایشگاه های مردانه کشور ارائه می شود.

"مصطفی گواهی" گفت: تاکنون 5 مدل موی مردانه ایرانی طراحی شده که به آرایشگاه های مردانه ارائه می شود.

وی ادامه داد: این مدل ها با اسم های اصیل ایرانی نام گذاری می شوند و کاملا جوان پسند و بروز خواهد بود.