اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدل جدید پژو 208 در بازار خودرو


پژو قصد دارد یک مدل‌هاچ بک جدید را به یاد روزهای بزرگ پژو 205 GTI ارایه کند. پژو تصمیم گرفته است برای پژو 208 کاملا جدید که تابستان آینده ارایه خواهد شد قدرتمند ترین موتور توربوشارژ 4 سیلندر را استفاده کند.

 پژو قصد دارد یک مدل‌هاچ بک جدید را به یاد روزهای بزرگ پژو 205 GTI ارایه کند. پژو تصمیم گرفته است برای پژو 208 کاملا جدید که تابستان آینده ارایه خواهد شد قدرتمند ترین موتور توربوشارژ 4 سیلندر را استفاده کند.

GTI جدید احتمالا به موتور 6/1 لیتری توربوتویین مجهز خواهد بود که در حال حاضر در سیتروئن DS3 و مینی Cooper استفاده می‌شود.

البته این مدل تازه با دو گزینه ارایه می‌شود، یک مدل مسابقه که 204 اسب بخار قدرت خواهد داشت و نسخه معمولی که قدرتش 154 اسب بخار خواهد بود.

مدل معمولی این خودرو 18 هزار پوند و مدل مسابقه 23 هزار پوند قیمت‌گذاری شده است و می‌تواند رقیب جدی برای رنو Clio باشد.



ویدیو مرتبط :
معرفی پژو 208 مدل 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوسان قیمت در بازار خودرو؛خانواده پژو ٢٠٦ روی موج گرانی!



 

 

نوسان قیمت در بازار خودرو؛خانواده پژو ٢٠٦ روی موج گرانی!

 

 

طی هفته های گذشته با وجود ركود معاملات خودرو ناشی از ماه رمضان، قیمت خودروها رو به افزایش گذاشته بود، اما به نظر می رسد با پایان ماه رمضان و آرام گرفتن بازار شایعات در مورد افزایش قیمت خودرو، قیمت ها در بازار نوسان یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قیمت سمند ال.ایكس تك سوز در بازار تهران ۱۵ میلیون تومان است كه نسبت به هفته گذشته حدود ۶۰۰ هزار تومان ارزان تر شده است. مدل دو گانه سوز این خودرو هم با كاهش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

پژو پارس تك سوز ۲۰۰ هزار تومان ارزان تر شده است و ۱۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود. مدل دوگانه سوز آن هم با ۶۰۰ هزار تومان كاهش قیمت ۱۸ میلیون تومان فروخته می شود.

پژو ۴۰۵ با یك كیسه هوا ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می شود كه ۳۰۰ هزار تومان ارزان تر شده و مدل دوگانه سوز آن هم با افت قیمت ۳۰۰ هزار تومانی ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شده است.

روآ ارزان ترین محصول ایران خودرو كه تولید آن نفس های آخر را می كشد با ۱۰۰ هزار تومان كاهش قیمت ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می شود.

پژو ۲۰۶ كه در هفته های گذشته بر اسب گرانی می تاخت، افت قیمت چندانی را تجربه نكرده است.

به گزارش ایسنا، پژو ۲۰۶ اس.دی مدل V۸ به ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده كه ۱۰۰ هزار تومان گران تر از هفته های گذشته است. مدل V۹ این خودرو یك میلیون گران تر از قبل ۲۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می شود.

اما پژو ۲۰۶ تیپ دو با ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می شود. تیپ ۵ این خودرو بیشتر از ۲۰۰ هزار تومان ارزان شده و از ۱۷ میلیون به ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۶ هم با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی به ۲۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسیده است.

پژو ۲۰۷آی با دنده دستی این هفته با ۵۰۰ هزار تومان كاهش قیمت ۱۸ میلیون تومان معامله شد و مدل دنده اتوماتیك آن همچنان به قیمت ۲۱ میلیون خرید و فروش می شود.

تندر۹۰ E۱ همچنان در بازار نایاب است و مدل E۲ محصول پارس خودرو ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد و مدل ایران خودرو آن با اختلاف ۳۰۰ هزار تومانی ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می شود.

در میان محصولات سایپا، ریو ۱۵ میلیون تومان خرید و فروش می شود. مگان با دنده اتوماتیك ۳۶ میلیون تومان خرید و فروش می شود و تیبا هم ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد كه بیش از ۵۰۰ هزار تومان گران شده است.

پراید۱۱۱ با افت قیمت ۶۰۰ هزار تومانی به ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برای مدل فول آپشن رسیده است و مدل نیمه فول آن با كاهش قیمت ۶۰۰ هزار تومانی، هشت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود.

سایپا۱۳۱ و ۱۳۲ تغییر قیمتی چندانی را تجربه نكرده اند و مدل فول آپشن ۱۳۱ هشت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است و مدل نیمه فول آن هشت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان.

سایپا ۱۳۲ هم دقیقا با همین قیمت معامله می شود. سایپا ۱۴۱ فول آپشن هشت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است و مدل نیمه فول آن با ۲۰۰ هزار تومان اختلاف، هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته می شود..... /  خبرگزارى ایسنا