اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدل جدید قطع یارانه نقدی خانوارها


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از قطع یارانه خانواده‌هایی که از تحصیل فرزندانشان ممانعت می‌کنند، خبر داد.

خبرگزاری فارس: محمد دیمه‌ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در خصوص دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل اظهار داشت: در سال تحصیلی آینده برنامه جدیدی در خصوص دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه سال تحصیلی کنونی رو به اتمام است، در سال تحصیلی آینده مطابق آمار ثبت‌نامی دانش‌آموزان در مدارس، آمار کودکان بازمانده از تحصیل استخراج و عدد دقیق آن مشخص می‌شود.

دیمه‌ور با اشاره به اینکه خانواده‌هایی که از تحصیل فرزندانشان ممانعت می‌کنند مطابق قانون با آنها برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی آینده، یارانه خانواده‌ای که از رفتن کودکش به مدرسه ممانعت کند، با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قطع خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: خانواده‌هایی که به هر دلیل از حضور فرزندشان در مدرسه ممانعت کنند، شناسایی شده و مطابق قانون با آنها برخورد می‌شود.


ویدیو مرتبط :
فرصت اعتراض به قطع یارانه نقدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش دولت به قطع یارانه نقدی خانوارها


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خبر حذف یارانه 5 گروه پردرآمد از دریافت یارانه را تکذیب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: محمدباقر نوبخت»، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خبر حذف یارانه 5 گروه پردرآمد از دریافت یارانه را تکذیب کرد.

گفتنی است؛ برخی خبرگزاری‌ها امروز از حذف 5 گروه از یارانه بگیران ثروتمند خبرداده بودند.

در این خبر اعلام شده بود که پزشکان، مالکان خوردوهای لوکس، صاحبان صرافی، اعضای هیأت مدیره بانک‌ها و شرکت‌های خصوصی و افراد مقیم خارج از کشور از دریافت یارانه فروردین‌ماه حذف شده‌اند.