اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدرک تحصیلی داریوش ارجمند چیست؟


حاج محمدرضا طالقانی که این روزها سرپرست فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی است میهمان ما در برنامه ورزش بدون ویرایش رادیو گفت وگو بود .

وبلاگ مازیار ناظمی: حاج محمدرضا طالقانی که این روزها سرپرست فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی است میهمان ما در برنامه ورزش بدون ویرایش رادیو گفت وگو بود .

یکی از سئوالات برنامه از طالقانی دلیل انتخاب داریوش ارجمند به عنوان سخنگوی فدراسیون بود طالقانی گفت شما می دونستید پایانامه دکترای ایشان از دانشگاه سوربن فرانسه کشتی پهلوانی و ایین های فرهنگی ایران زمین است و برای همین خواستیم صدای کشتی پهلوانی از زبان مالک اشتر (اشاره به نقش ارجمند در سریال امام علی ع ) شنیده شود طالقانی در پاسخ به این سوال که چرا تا حالا در این مورد حرفی زده نشده بود گفت من چون رفیق ایشان هستم این موضوع را می دانستم .


ویدیو مرتبط :
خرید مدرک تحصیلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گفت و گو با عروس و پسر داریوش ارجمند


امیریل ارجمند و یاسمینا باهر این روزها، شرایط بسیار خوبی را تجربه می کنند، در حالی که حدود یک سال از ازدواج شان سپری شده است.