اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدرک‌تحصیلی متکی دیپلم است؟ + سند



مدرک منوچهر متکی چیست؟ + سند

منوچهر متکی با مدرک دیپلم طبیعی با پایه حقوقی «وزیر» بازنشسته شده است.

پارسینه: منوچهر متکی نمایندگی مجلس شورای اسلامی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه و ژاپن، مدیر کلی اروپای غربی، معاون امور بین الملل و معاون حقوقی، کنسولی و امور مجلس وزارت امورخارجه، معاون ارتباطات سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و در انتها وزارت امورخارجه در دولت های نهم و دهم را در کارنامه دارد، مدرکی تحت عنوان دکترا را به دست نیاورده و دیپلم علوم طبیعی دارد.

سوابق ثبت شده از این کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در سازمان بازنشستگی کشوری در تاریخ 23 اسفند 89 گویای این حقیقت است که منوچهر متکی، فرزند محمدعلی به شماره ملی 2249560323 سوم فروردین ماه 1332 به دنیا آمده است.

 

مدرک منوچهر متکی

 

بر اساس این سند متکی گروه یا رتبه علمی خاصی ندارد و آخرین مدرک تحصیلی وی، دیپلم علوم طبیعی است. او مجموعا 35 سال و 12 روز خدمت کرده است.

متکی هفته پیش، در یکی از میتینگ های تبلیغاتی خود در در مسجد جامع نارمک تهران از قطعه شعری جالب  استفاده کرد، متکی گفته است: «جز راست نباید گفت، هر راست نشاید گفت».  شاید به اعتقاد  متکی، دیپلم داشتن و دکتر نبودنش از جمله «راست» هایی است که نشاید گفت./پارسینه

 

 


ویدیو مرتبط :
عاقبت مدرک دیپلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دارندگان مدرک تحصیلی بالاتر از کاردانی حق شرکت در آزمون کارشناسی‌ناپیوسته را ندارند



کاردانی , آزمون کاردانی به کارشناسی

 

دارندگان مدرک تحصیلی بالاتر از کاردانی حق شرکت در آزمون کارشناسی‌ناپیوسته را ندارند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با توجه به مصوبه جلسه شماره 748 شورای برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانش آموختگان دوره‌های معادل کاردانی (دارندگان مدرک معادل) به شرط آنکه دوره فوق با مجوز شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شده باشد و مدرک معادل آنان مورد تأیید وزارت علوم باشد، می‌توانند با همان مدرک معادل در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته برای ادامه تحصیل در مقطع تحصیلی بالاتر شرکت کنند و در صورت قبولی ادامه تحصیل دهند.

دارندگان مدرک تحصیلی با ارزش بالاتر از کاردانی (فوق دیپلم) حق شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی را ندارند و در صورت قبولی از ادامه تحصیل آنها جلوگیری می‌شود.

براساس این گزارش، دارندگان ‌مدرک‌ معادل کاردانی(معادل فوق دیپلم) مشمول ماده 27 آیین‎نامه آموزشی دوره‎های کاردانی و کارشناسی مصوب اسفندماه 1369 شورای عالی برنامه‎ریزی سابق که بر اساس مصوبه جلسه 308 شورای عالی مذکور عنوان معادل از دانشنامه آنان حذف شده است، می‎توانند در این آزمون متقاضی رشته‎های کارشناسی ناپیوسته گروه آموزشی غیرپزشکی شوند.

بر اساس مصوبه یازدهمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی تمام دارندگان گواهی اتمام دوره و مدرک معادل مقاطع کاردانی و کارشناسی نمی‌توانند در آزمون ورودی مقطع تحصیلی بالاتر (رشته‎های کارشناسی ناپیوسته گروه آموزشی علوم پزشکی) شرکت کنند.

دارندگان مدرک معادل کاردانی (معادل فوق دیپلم) مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور که در یکی از آزمون‌های جامع دارندگان مدرک معادل کاردانی شرکت و حد نصاب نمره علمی لازم را کسب کرده‌اند، می‌توانند در آزمون رشته‌های تحصیلی کارشناسی ناپیوسته گروه‌های آموزشی غیرپزشکی ثبت‌نام و شرکت کنند. این قبیل داوطلبان در صورت موفقیت در این آزمون لازم است گواهی کسب حد نصاب نمره علمی لازم در آزمون جامع مدرک معادل کاردانی خود را به همراه سایر مدارک لازم به دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی ارائه دهند..../فارس