اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدافع استقلال به گسترش فولاد تبریز پیوست


مدافع تیم فوتبال استقلال با امضای قراردادی به تیم گسترش فولاد تبریز پیوست.

خبرآنلاین: مدافع تیم فوتبال استقلال با امضای قراردادی به تیم گسترش فولاد تبریز پیوست.

عابدینی که امسال توانسته بود پیراهن آبی پوشان را برتن کند چند بازی خوب را هم برای تیمش انجام داد اما طی توافق با مسئولان باشگاه ترجیح داد که فوتبالش را در تیم گسترش فولاد تبریز ادامه دهد.

این اتفاق در حالی افتاده است که قلعه نویی گفته برای تقویت استقلال در نیم فصل دوم باید تیمش را به خصوص در خط میانی تقویت کند.


ویدیو مرتبط :
گسترش فولاد تبریز 1 - 2 استقلال/ هفته اول لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدافع استقلال، به گسترش فولاد پیوست


مهدی کربلایی با امضای قراداد رسمی به تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ملحق شد.

کاپ: به نقل از روابط عمومی باشگاه گسترش فولاد تبریز، مهدی کربلایی، مدافع سابق تیم های استقلال و نفت تهران ، با حضور در باشگاه گسترش فولاد تبریز و امضای قرارداد رسمی به جمع شاگردان فراز کمالوند اضافه شد.

این بازیکن در رده سنی زیر 23 سال، به گسترش فولاد تبریز ملحق شد و فردا – یکشنبه 20 دی – راهی ترکیه می شود تا به اردوی آبی پوشان تبریز در آنتالیا اضافه شود.