اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدافع استقلال به تراکتورسازی میرود؟


باشگاه تراکتورسازی برای جذب مدافع فصل گذشته استقلال تا روز شنبه صبر می‌کند.

خبرگزاری فارس: باشگاه تراکتورسازی برای جذب مدافع فصل گذشته استقلال تا روز شنبه صبر می‌کند.
 
 مسئولان باشگاه تراکتورسازی به دنبال این هستند تا در خط دفاع بازیکن صاحب نامی را جذب کنند و در این راستا امیر حسین صادقی و فرشید طالبی را در نظر دارند.

باشگاه تراکتورسازی با امیر حسین صادقی مذاکراتی انجام داده اما صادقی چون در حال مذاکره با استقلال است و حتی شب گذشته هم با این تیم به توافق رسیده هنوز جوابی به تیم تبریزی نداده است.

در این زمینه حمید زینی زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به خبرنگار فارس اظهار داشت: مشکلی در این زمینه نداریم. بازیکن صاحب اختیار است. ما تا روز شنبه برای صادقی صبر می کنیم. در کل سعی می کنیم از بین تیم های بالای جدول بازیکنان خود را انتخاب کنیم.


ویدیو مرتبط :
استقلال ۱-۴ تراکتورسازی - تحقیر استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال به دنبال جذب مدافع توگویی



 

استقلال به دنبال جذب مدافع توگویی

 

تیم فوتبال استقلال برای رفع مشکلات خط دفاعی خود به دنبال جذب یک مدافع توگویی است.

تیم استقلال که با محرومیت یا مصدومیت یکی از مدافعان اصلی خود دچار مشکل می شود و بازیکن جایگزین مناسبی برای پست دفاع وسط ندارد، قصد دارد یک بازیکن از کشور توگو را به خدمت بگیرد.

پیش از این قرار بود پرویز مظلومی از یک مدافع اهل مقدونیه استفاده کند که حضور این بازیکن بنا به دلایلی در استقلال منتفی شد.

مربیان استقلال بعد از تماشای فیلم چند بازی مدافع توگویی قانع شده اند که او را از نزدیک زیر نظر بگیرند و در صورت تایید فنی، با این مدافع قرارداد امضا کنند.

بهتاش فریبا با تایید این خبر گفت: من فیلم این بازیکن را ندیده ام، اما گفته می شود از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارد و قد او بالای 1 متر 90 سانتی متر است. امیدوارم مشکلاتمان با جذب این مدافع برطرف شود.

قرار بود این مدافع شب گذشته وارد تهران شود و امروز به تمرینات استقلال برود.