اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدافع آبی‌ها در یک قدمی سپاهان


مدافع استقلال می‌گوید احتمال پیوستنش به سپاهان بسیار زیاد است. ایسنا: مدافع استقلال می‌گوید احتمال پیوستنش به سپاهان بسیار زیاد است.


علی حمودی درباره آخرین وضعیتش و احتمال پیوستنش به سپاهان، اظهار کرد: تا دو روز آینده همه چیز مشخص می‌شود. با این شرایط احتمال پیوستنم به سپاهان بیشتر است. شرایط مالی و مدیریتی سپاهان مشخص است. آنها به دنبال بازیکن می‌روند، این در حالی است که من با استقلال شنبه هفته‌ گذشته صحبت کرده‌ام و بعد از آن هیچ تماسی با من گرفته نشد.

او در ادامه افزود: در حال حاضر بازیکن آزادم و با چند پیشنهاد روبرو هستم. یکی از آنها بوخوم آلمان بود، ولی به خاطر شرایط مالی و چیزهای مانند تست از آن صرفه نظر کردم.

مدافع فصل گذشته استقلال در ادامه با تمجید از هواداران استقلال، اظهار کرد: من هنوز از استقلال جدا نشده‌ام، هنوز باید صحبت کرد و امیدوارم که هر چه سریع‌تر حل شود. هواداران استقلال برای من عزیز هستند و من فردا (یکشنبه) شب از اهواز به تهران می‌آیم. اگر مسئولان استقلال خواستند صحبت‌های نهایی را با آنها می‌کنم، وگرنه احتمال پیوستن به سپاهان بسیار زیاد خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
عقیل قدمی در فنجان آبی به کارگردانی سولماز همت زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سپاهان به دو قدمی استقلال می‌رسد یا دایی آبی‌ها را خوشحال می‌کند؟



معوقه هفته بیستم لیگ برتر فوتبال

سپاهان به دو قدمی استقلال می‌رسد یا دایی آبی‌ها را خوشحال می‌کند؟

یک دیدار معوقه از هفته بیستم لیگ برتر روز سه‌شنبه برگزار می‌شود که سپاهان در تهران به مصاف راه آهن می‌رود.

به گزارش فارس، روز سه شنبه یک دیدار معوقه از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در تهران برگزار می شود. راه آهن که در هفته بیست و پنجم لیگ برتر سه امتیاز را در دیدار با استقلال از دست داد در بازی با سپاهان می خواهد هر طور شده به پیروزی برسد یا از سپاهان قدرتمند امتیاز بگیرد تا از رده دهم خود را بالا بکشد.

علی دایی که در نیم فصل اول خوب نتیجه گرفته بود اکنون همسایه پرسپولیس یازدهم شده است و به هیچ عنوان دوست ندارد روند نزولی تیمش ادامه پیدا کند.

راه آهن و سپاهان هر دو 23 گل خورده اند اما تفاوتشان در گل زده است. سپاهان 40 و راه آهن 22 گل زده است. قدرت تهاجمی دو تیم قابل مقایسه نیست با این حال راه آهن تلاش می کند از این بازی خانگی دست پر خارج شود.

سپاهان اگر بتواند راه آهن را شکست بدهد 47 امتیازی می شود و به دو امتیازی استقلال صدرنشین می رسد و در آن صورت رقابت مدعیان قهرمانی داغ تر خواهد شد. استقلال، فولاد و سپاهان مثلث مدعیان قهرمانی در هفته های پایانی لیگ رقابت نفس‌گیری خواهند داشت.

هم راه آهن و هم سپاهان در هفته های گذشته نسبت به اشتباه های داوری معترض بوده اند. به خصوص سپاهان که معتقد است اشتباه های داوری به سود استقلال رقم می خورد.

دایی و کرانچار هر دو زمانی سرمربی پرسپولیس بوده اند. البته دایی جانشین کرانچار در پرسپولیس شد. باید دید تقابل مربیان سابق پرسپولیس به سود کدام تیم تمام می شود. راه آهن، سپاهان یا استقلال صدرنشین؟ آبی ها دوست دارند علی دایی در تهران برنده شود تا آنها همچنان با خیال راحت صدرنشین باشند و تیمی به 2 قدمی آنها نرسد.

دیدار دو تیم ساعت 15:30 روز سه شنبه برگزار می شود./فارس