اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدارس کل کشور 14 فروردین تعطیل است


مدیر اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش از تعطیلی مدارس در روز 14 فروردین ماه خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیر اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش از تعطیلی مدارس در روز 14 فروردین ماه خبر داد.

علی فرهادی با بیان این مطلب گفت: طرح تعطیلی مدارس را در روز 14 فروردین ماه با توجه به اینکه این روز مابین دو تعطیلی چهارشنبه و 5 شنبه بوده است، به وزیر آموزش و پرورش داده شد و وزیر آموزش و پرورش این طرح  را نیز به عنوان خبر خوش برای دانش آموزان تایید کرد.

وی افزود: خانواده ها و فرهنگیان می توانند با آسودگی خیال نوروز را به سفر و یا دید و بازدید نوروزی گذرانده و هیچ گونه اضطرابی برای روز 14 فروردین ماه نداشته باشند.

چندی پیش وزیر آموزش و پرورش نیز خبر از حذف پیک های نوروزی دانش آموزان داده بود تا دانش آموزان و والدین با خیال آسوده نوروز خوشی را در کنار یکدیگر بگذرانند.


ویدیو مرتبط :
مدارس امسال به طور قطعی تعطیل شد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آموزش و پرورش: مدارس کشور تا ۲۸ اسفند ۹۱ دایر است/ ۱۴ فروردین ۹۲ تعطیل نیست



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

آموزش و پرورش: مدارس کشور تا ۲۸ اسفند ۹۱ دایر است/ ۱۴ فروردین ۹۲ تعطیل نیست

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مدارس کشور تا ۲۸ اسفند ۹۱ دایر است، گفت: مدارس ۱۴ فروردین ۹۲ دایر است.

علی فرهادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: مدارس کشور تا 28 اسفند ماه سال‌جاری دایر است و هیچ برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس نداریم.

وی در خصوص وضعیت مدارس در روز 14 فروردین 92 که بین روز سه‌شنبه 13 فروردین (تعطیلی رسمی) و 15 فروردین (مدارس کشور پنج‌شنبه‌ها تعطیل است)، قرار دارد، گفت: پس از 13 فروردین، مدارس دایر خواهد بود و روز 14 فروردین هیچ مدرسه‌ای تعطیل نیست.

فرهادی ادامه داد: در صورتی که تصمیمی مبنی بر تعطیلی مدارس در روز 14 فروردین گرفته شود، از طریق رسانه‌های جمعی اطلاع‌ رسانی خواهد شد اما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس در روزهای یاد شده نداریم /خبرگزاری فارس