اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدارس هرمزگان شنبه تعطیل شد


فرماندار بندرلنگه گفت: مدارس حوزه‌های انتخابیه استان هرمزگان در نوبت صبح روز شنبه (فردا) تعطیل است و کارکنان دستگاه‌هایی که در ستادهای انتخابات مشغول به خدمت‌رسانی بوده‌اند می‌توانند با تأخیر به محل کار خود مراجعه کنند.

خبرگزاری فارس: اسماعیل پاسلار امشب در گفت‌وگویی در بندرلنگه در خصوص حضور مردم در دومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه غرب هرمزگان اظهار داشت: مردم در سه حوزه انتخاباتی بندرلنگه، بستک و پارسیان مشارکت بسیار خوبی داشته‌اند.

وی افزود: رقابت بسیار خوبی بین نامزدها بود و هیچ مشکل و تنشی در تمامی حوزه‌ها ایجاد نشد و همه امور به‌ خوبی و خوشی پیش رفته است.

فرماندار بندرلنگه تصریح کرد: ساعت 21 امشب رأی‌گیری به پایان رسید و هم‌اکنون شمارش آرا آغاز شده است.

پاسلار در پاسخ به سئوالی مبنی بر مشارکت کلی مردم غرب هرمزگان در این دوره از انتخابات، افزود: مشارکت خوب بوده و در کل نزدیک به دور اول است.

رئیس ستاد انتخابات غرب هرمزگان در خصوص اعلام نتایج قطعی گفت: نتیجه قطعی بعد از اینکه نتیجه تمامی سه حوزه پس از شمارش به ستاد مرکزی آمد احتمالاً تا اوایل صبح شنبه 95/2/11 اعلام خواهد شد.

وی در مورد تعطیلی مدارس در روز شنبه افزود: مدارس حوزه‌های انتخابیه فردا در نوبت صبح تعطیل است و کارکنان دستگاه‌هایی که در ستادهای انتخابات مشغول به خدمت‌رسانی بوده‌اند می‌توانند با تأخیر به محل کار خود مراجعه کنند.


ویدیو مرتبط :
مدارس امسال به طور قطعی تعطیل شد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدارس و ادارات دولتی چهارشنبه و پنج شنبه تعطیل شدند



 

 

 

به گزارش عصر ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران با تصمیمات کمیته اضطرار مواقع آلودگی هوای تهران موافقت کرد.

بر اساس تصمیم هیئت وزیران چهارشنبه و پنج شنبه ادارات دولتی و مدارس در شهر تهران، شهر ری و شیمیرانات تعطیل است.

شبكه های بانكی تهران در روزهای تعطیل به صورت كشیك ، دایر و باز است.

همچنین از دوشنبه تا اطلاع ثانوی طرح زوج و فرد خودروها در كل شهر تهران اجرا می شود.