اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدارس شنبه تعطیل نیست


وزیر کشور در مورد اینکه آیا مدارسی که در آن انتخابات برگزار می‌شود، روز شنبه تعطیل خواهد بود، گفت: ما با وزارت آموزش صحبت کردیم که اگر بتوانند دو اتاق مستقل به ما بدهند، نیازی به تعطیل مدارس نبوده و بنابراین مدارس روز شنبه تعطیل نیست.

خبرگزاری ایلنا: عبدالرضا رحمانی فضلی درباره احتمال تعطیلی مدارس در روز شنبه توضیح داد.

وزیر کشور در مورد اینکه آیا مدارسی که در آن انتخابات برگزار می‌شود، روز شنبه تعطیل خواهد بود، گفت: اصل ماجرا این است که سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد که احتمال دارد برخی از مدارسی که محل اخذ رای است، تعطیل شود اما برخی این جمله را به معنای تعطیلی تمام مدارس درنظر گرفتند. اکنون حرف آخر این است که ما با وزارت آموزش صحبت کردیم که اگر بتوانند دو اتاق مستقل به ما بدهند، نیازی به تعطیل مدارس نیست.

وی تاکید کرد: وزارت کشور بدنبال تعطیلی روز شنبه نیست و در ‌‌نهایت تصمیم آن به عهده وزارت آموزش است.

بنابراین مدارس روز شنبه تعطیل نیست.

رحمانی فضلی در مورد اینکه در صورت دو مرحله‌ای شدن انتخابات، مرحله دوم چه زمانی برگزار خواهد شد، گفت: ابتدا باید صبر کرد تا شورای نگهبان تمامی انتخابات در حوزه‌های مختلف را بررسی و تائید کند. پس از آن در جلسه‌ای با شورای نگهبان تاریخ مرحله دوم را مشخص خواهیم کرد که یا نیمه دوم فروردین و یا نیمه اول اردیبهشت سال آینده خواهد بود.

وزیر کشور ادامه داد: با پایان یافتن رای‌گیری، شمارش آرا آغاز خواهد شد و سعی ما بر این است که تا ظهر روز شنبه نتایج انتخابات اعلام شود.


ویدیو مرتبط :
پنج شنبه ها تعطیل نیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدارس و ادارات دولتی چهارشنبه و پنج شنبه تعطیل شدند



 

 

 

به گزارش عصر ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران با تصمیمات کمیته اضطرار مواقع آلودگی هوای تهران موافقت کرد.

بر اساس تصمیم هیئت وزیران چهارشنبه و پنج شنبه ادارات دولتی و مدارس در شهر تهران، شهر ری و شیمیرانات تعطیل است.

شبكه های بانكی تهران در روزهای تعطیل به صورت كشیك ، دایر و باز است.

همچنین از دوشنبه تا اطلاع ثانوی طرح زوج و فرد خودروها در كل شهر تهران اجرا می شود.