اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدارس تهران تا 27 اسفند ماه دایر هستند


سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد که کلیه مدارس شهر تهران تا پایان وقت اداری 27 اسفندماه دایر هستند و تعطیلی مدارس قبل از تاریخ ذکر شده تخلف محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد که کلیه مدارس شهر تهران تا پایان وقت اداری 27 اسفندماه دایر هستند و تعطیلی مدارس قبل از تاریخ ذکر شده تخلف محسوب می‌شود.

مسعود ثقفی با بیان اینکه کلیه مدارس تا پایان وقت اداری 27 اسفندماه فعال هستند اظهار کرد:‌ کلیه فعالیت‌های آموزشی در روزهای منتهی به پایان سال در مدارس انجام می‌شود.

وی درباره تعطیلی برخی مدارس در هفته پایانی سال تصریح کرد: از نظر ما دایر نبودن مدارس تا قبل از بیست و هشتم اسفندماه تخلف است.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: اما اگر اولیای دانش آموزان دلیل موجهی برای غیبت فرزندشان داشته باشند و با مدیر مدرسه هماهنگ کرده باشند، مشکلی وجود ندارد و همانند سایر ایام سال، مدیر مدرسه درخصوص غیبت دانش‌آموزان اختیارات لازم را دارد.


ویدیو مرتبط :
کلیپ تولدت مبارک برای 27 اسفند ماه- تولدت مبارک اسفند ماهی جان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمام مدارس تهران سه شنبه دایر است


تمام مدارس تهران سه شنبه ٢۴ آذر دایر است. خبرگزاری فارس: تمام مدارس تهران سه شنبه ٢۴ آذر دایر است.