اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدارس استان بوشهر تعطیل شد


مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: با توجه به اعلام بارندگی شدید در این استان در برخی از شهرستان ها مدارس تعطیل اعلام شد.

خبرگزاری مهر: قاسم قائدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر با بیان اینکه این تعطیلی از دیشب اعلام شد، اظهار کرد: مدارس در شهرستان های گناوه، دیلم، خارگ، دشتستان، تنگستان و بوشهر تعطیل است.

قائدی ادامه داد: سامانه بارشی جدید از عصر دیروز وارد استان بوشهر شد که تمامی نقاط استان را در برگرفت.

وی افزود: برابر اعلام هواشناسی این سامانه از بارش زیادی برخوردار است که باید مدیران آمادگی های لازم را داشته باشند.

قائدی اضافه کرد: تمامی اطلاعیه و اخطاریه های لازم  به فرمانداران استان ارسال شده که آنها نیز جلسه مدیریت بحران را از قبل برگزار کردند و تمهیدات لازم نیز اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ گونه خسارتی از این بارندگی اعلام نشده است، تصریح کرد: شدت این بارندگی ها امروز و فردا است و این سامانه از اواخر هفته از استان خارج می شود.


ویدیو مرتبط :
مسابقات والیبال امیدهای استان بوشهر | بوشهر - آبپخش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدارس برخی استان‌ها روز سه شنبه هم به دلیل برف و سرما تعطیل است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

به دلیل ادامه برف و سرما در بسیاری از مناطق ایران، مدارس برخی مدارس روز سه شنبه تعطیل است

اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان از تعطیلی نوبت صبح مدارس روستایی و شهری در مقطع ابتدایی شهرستان بیجار در روز سه شنبه خبر داد.

بارش برف در استان کردستان که در بعضی از مناطق میزان آن به بالای ۳۰ سانتیمتر نیز رسید باعث بسته شدن راه های شهری و شماری از روستاهای استان کردستان شده بود.

تعطیلی مدارس برخی شهرهای قزوین
یوسف خدایاری مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به علت بارش شدید برف، کولاک، یخبندان و برودت هوا، مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق تاکستان، اسفرورین، شال، خرم دشت، آوج، طارم سفلی، الموت غربی، الموت شرقی، کوهین ضیاآباد در نوبت صبح وبعد از ظهر فردا سه شنبه ۱۷ آذرماه تعطیل است. همچنین مدارس ابتدایی منطقه بویین زهرا فردا در دونوبت صبح وبعداز ظهر تعطیل است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: مدارس شهر قزوین، منطقه البرز و منطقه آبیک فردا باز است.

تعطیلی مدارس برخی شهرهای همدان
روابط عمومی آموزش‌وپرورش همدان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به علت برودت هوا، مدارس شهری و روستایی روز سه‌شنبه تمام دوره‌های تحصیلی نواحی یک و دو همدان، بهار، لالجین، قلقل رود، رزن، کبودرآهنگ، گل‌تپه، فامنین، قهاوند، سردرود، قروه در جزین روز دوشنبه نوبت صبح تعطیل است.

همچنین به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح جاده ها و معابر عمومی مراکز پیش دبستانی، دوره  ابتدایی و دوره ی اول متوسطه در شهرستان ها و مناطق ملایر، نهاوند، تویسرکان، جوکار، سامن، قلقل رود و تمامی دوره های تحصیلی در نواحی ۱ و ۲ همدان، بهار، لالجین، اسدآباد، رزن، کبودراهنگ، گل تپه، فامنین، قهاوند، سردرود، قروه ی درجزین و خزل در نوبت صبح فردا تعطیل است.

همچنین تمامی ادارات دولتی و غیر دولتی و مراکز آموزش عالی با دوساعت تاخیر آغاز بکار خواهند کرد.

تعطیلی مدارس برخی شهرهای لرستان
گودرز کریمی فر، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: به علت بارش شدید برف، برودت هوا، یخبندان و سرمای شدید مدارس شیف صبح ابتدایی و دوره اول متوسطه شهرستان های الیگودرز و نورآباد و شیفت صبح ابتدایی شهرستان الشتر فردا سه شنبه ۱۷ آذرماه تعطیل است.

 

اخبار اجتماعی - مهر