اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدارس آذربایجان غربی تعطیل شد


برخی مدارس آذربایجان غربی به دلیل برودت هوا تعطیل شد.

خبرگزاری فارس: برخی مدارس آذربایجان غربی به دلیل برودت هوا تعطیل شد.

آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه‌ای مدارس شیفت صبح دوره پیش دبستانی و ابتدایی ارومیه را فردا به دلیل برودت هوا تعطیل اعلام کرد.

در این اطلاعیه مدارس شیفت صبح شهرستانهای پیرانشهر، اشنویه، بوکان، شاهین‌دژ، مهاباد، میاندوآب و مناطق کشاورز، سیلوانا، صومای برادوست، نازلو و مرحمت‌آباد در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل است.

علاوه بر شهرهای مذکور، مدارس شهرستانهای نقده و سردشت در مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول، مدارس شهرستانهای خوی، سلماس و منطقه انزل فقط در مقطع ابتدایی به دلیل برودت هوا تعطیل اعلام شده است.

هم اکنون در شهرهای مختلف آذربایجان غربی شاهد بارش برف هستیم که از بعد از ظهر امروز دمای هوا نیز کاهش یافته و در شهرهای جنوب استان آذربایجان غربی شاهد بروز یخبندان هستیم.

پلیس راه استان نیز از تمام رانندگان درخواست کرده تا خودروهای خود را به زنجیرچرخ و سیستم گرمایشی مناسب تجهیز کرده و با سرعت مطمئنه در جاده‌های استان تردد داشته باشند.

هم اکنون راهداران در جاده‌های استان حضور داشته و با برف روبی محورها، در تلاش برای جلوگیری از مسدود شدن جاده‌ها هستند که در این میان تردد در محور تکاب به ایرانخواه به دلیل کولاک شدید به سختی امکان‌پذیر است.


ویدیو مرتبط :
مشکل ثبت نام دانش آموزان پایه دهم در مدارس آذربایجان غربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برف مدارس آذربایجان غربی را تعطیل کرد


بارش سنگین برف به همراه افت دمای هوا و یخبندان که از روز جمعه در ارومیه آغاز شده و همچنان ادامه دارد موجب شد مدارس ابتدایی نوبت صبح نواحی یک و دو ارومیه فردا یکشنبه تعطیل اعلام شود.

خبرگزاری مهر: بارش سنگین برف به همراه افت دمای هوا و یخبندان که از روز جمعه در ارومیه آغاز شده و همچنان ادامه دارد موجب شد مدارس ابتدایی نوبت صبح نواحی یک و دو ارومیه فردا یکشنبه تعطیل اعلام شود.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی دقایقی پیش با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به علت بارش سنگین برف، مدارس شهری و روستایی برخی از مناطق استان آذربایجان غربی فردا یکشنبه ۱۴ آذرماه در شیفت صبح تعطیل است.

بر اساس این اطلاعیه، به علت بارش شدید برف و برودت هوا و یخبندان، مدارس ابتدایی نواحی یک و دو ارومیه، بخش قطور شهرستان خوی و تمامی مقاطع تحصیلی منطقه سیلوانا فردا یکشنبه ۱۴ آذر ۹۴ در سری صبح تعطیل است.

بارش شدید برف در شهرهای آذربایجان غربی از روز جمعه آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.

به دلیل برودت هوای بی سابقه در استان به خصوص ارومیه هم اکنون یخبندان در خیابانها، محورهای اصلی ارومیه و سایر شهرهای استان موجب بروز مشکلات اساسی برای شهروندان شده است.