اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مداحی که در گلگیر ماشین گیر کرد!


برنامه ماه عسل میزبان کسانی بود که به نوعی از مرگ نجات یافته بودند.

برنامه ماه عسل میزبان کسانی بود که به نوعی از مرگ نجات یافته بودند.

"عیسی‌زاده" یکی از این میهمانان بود که شش ساعت بین گِلگیر و چرخ اتوبوس گیر کرده بود.

وی که با کاروان زیارتی از اردبیل راهی سوریه بود، بعد از چپ کردن اتوبوس و هشت بار غلتیدن آن روی زمین سرش بین چرخ اتوبوس و گلگیر آن گیر می‌کند و در تمام مدت هم هوشیاری خود را از دست نداده است.

عیسی زاده در این گفت‌وگو نجاتش را مدیون حضرت زینب(س) دانست و گفت: من مداح هستم و در تمام مدت به ایشان فکر می‌کردم و نجاتم را نیز از لطف ایشان می‌دانم.



ویدیو مرتبط :
تاثیر جرم گیر ماشین ظرفشویی و الماس خش گیر فینیش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

به ماشین فوتبالیست ها گیر ندهید!


کریم باقری می گوید باشگاه و علی دایی به اندازه کافی به انصاری فرد فرصت دادند.

خبرآنلاین: کریم باقری، مدافع و هافبک استثنایی فوتبال ایران که حالا کم‌کم در پرسپولیس رو به مربیگری آورده، ‌درخصوص شرایط این فصل سرخپوشان حرف می‌زند. او به برخی منتقدان شدیدا اعتراض می‌کند و معتقد است نباید هرکس هر چه می‌خواهد به فوتبالی‌ها بگوید و حتی به مسائل شخصی و مواردی مانند ماشین ‌آنها گیر بدهد. باقری دیروز در مصاحبه‌ای به سؤالات ما جواب داد.

* شما شخصاً خریدهای این فصل پرسپولیس را می‌پسندید؟

پارسال این همه بازیکن اسمی گرفتند، پرسپولیس هیچی نشد، به همین دلیل معتقدم اصل موضوع این است که مربی براساس نظر، سیستم و صلاحدید خودش بازیکن بگیرد. علی دایی هم با این تفکر یار گرفته و فقط به اسم‌ها توجه نکرده است. ضمناً قرار نیست هر خریدی که تیم‌های دیگر با سروصدا انجام می‌دهند، پرسپولیس هم انجام دهد و مثل آنها عمل کند.

* حالا خریدهای علی دایی به نظر شما در کوران مسابقات جواب می‌دهند؟

بازیکنان جدید در کنار قدیمی‌ها تماماً در تمرینات خوب ظاهر شدند اما باید دید در مسابقات چگونه ظاهر خواهند شد چون شرایط تمرین با بازی فرق می‌کند اما در مجموع اعتقاد دارم دایی بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته. ضمن آنکه بیشتر بازیکنان خوب و اسمی سال قبل را نیز حفظ کرده است.

* در مورد اولین بازی پرسپولیس با تراکتور چه نظری دارید؟ فکر نمی‌کنید بازی با تراکتور در اولین دیدار لیگ برای پرسپولیس تا حدودی مشکل‌ساز شود؟

هیچ فرقی نمی‌کرد پرسپولیس در هفته اول با چه تیمی بازی کند. حالا می‌خواست این تیم استقلال باشد،ا تراکتور یا تیمی دیگر، چون قرار است همه تیم‌ها با یکدیگر بازی کنند. پرسپولیس زودتر از همه تیم‌ها تمریناتش را شروع کرده و اتفاقاً در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و آماده مسابقه با تراکتور است.

* شانس برد کدام تیم را در اولین مسابقه بیشتر می‌دانید؟

من در رابطه با برد و باخت حرفی نمی‌زنم چون همه‌چیز در میدان مسابقه معلوم می‌شود.

* گویا قرار شده روی نیمکت پرسپولیس بنشینید.

هنوز هیچ‌چیز معلوم نیست!

* نکته جالب این است که شما راضی به مربیگری شدید و تیم پرسپولیس را تمرین می‌دهید.

من نه مربیگری کرده‌ام و نه تجربه مربیگری دارم. الان هم من پرسپولیس را تمرین نمی‌دهم چون تمام کارهای اصلی تیم را سرمربی انجام می‌دهد.

* پرسپولیس را جزو مدعیان می‌دانید؟

پرسپولیس دو سال است که خوب نتیجه نگرفته و جامی را بالای سر نبرده است اما پرسپولیس اگر امسال می‌خواهد جزو مدعیان باشد، باید در عمل و در زمین قدرت خود را نشان دهد. با حرف زدن نمی‌توان گفت که جزو مدعیان هستیم.

* در مورد ماشین‌های بازیکنان اعم از بنز و پورشه و مازاراتی که این‌ روزها سوژه شده، شما چه نظری دارید؟

من فکر می‌کنم به کسی ربطی ندارد کدام بازیکن با چه ماشینی به تمرین می‌آید! بازیکن قرارداد بسته، او که زورکی پول نمی‌گیرد. این پول‌ها را به او می‌دهند. خود شما هم در مصاحبه‌تان با مهدوی‌کیا از قول او نوشته بودید بازیکن که زورکی پول نمی‌گیرد، پول را به او می‌دهند. بنابراین از منتقدان خصوصاً‌ رسانه‌ها می‌خواهم هر بازیکنی با هر وسیله‌ای که سر تمرین می‌آید، به او گیر ندهند! الان هم ماشاءا... همه به خودشان اجازه می‌دهند از فوتبالیست‌ها انتقاد کنند و به قولی هرکس از خانه‌اش قهر کرده، به فوتبال تیکه می‌اندازد. اصلاً به کسی ربطی ندارد یکی پورشه سوار شود، یکی مازاراتی و ... یکی هم دوست دارد پولش را بیرون بیندازد.

* اما حرف این است؛ پول‌هایی که به برخی بازیکنان پرداخت می‌شود، خیلی بالاتر از کیفیت فنی آنهاست.

خب بازیکن‌ها مقصر نیستند و مدیران می‌توانند این پول‌ها را به بازیکن‌ها یا به قول شما بازیکنان با کیفیت متوسط ندهند. بازیکن در این بین گناهی ندارد. بازیکن قرارداد می‌بندد و پولش را هر‌طور که خواست می‌تواند خرج کند.

* حضور شما با پراید هم در تمرین پرسپولیس حاشیه‌هایی را به همراه داشت. چرا با پراید سر تمرین پرسپولیس رفتید؟

من ماشینم را بردم کارواش و در آنجا پراید دوستم که کارواش برای اوست را سوار شدم. این چه ایرادی دارد؟ اما متأسفانه دیدم چه تیترهایی سر همین پراید سوار شدن من زده‌اند.

* در مورد کریم انصاری‌فرد چه نظری دارید؟ به اعتقاد شما این موضوع نهایتاً ختم به خیر خواهد شد؟

بازیکن در هر شرایطی باید در اختیار باشگاه و سرمربی تیم باشد. من هم فکر می‌کنم باشگاه و علی دایی فرصت لازم را در اختیار کریم انصاری‌فرد قرار داد اما او نیامد. بقیه مسائل هم دست من و شما نیست که کریم‌انصاری‌فرد برگردد یا برنگردد چون در واقع همه‌چیز به تصمیم سرمربی تیم برمی‌گردد.

* در مورد تیم‌ملی چه نظری دارید؟ چون صحبت‌هایی می‌شود که شاید کروش در جام‌جهانی برزیل روی نیمکت تیم‌ملی ایران ننشیند.

من مسائل قراردادی کروش را نمی‌دانم اما حق کروش است که در جام‌جهانی برزیل روی نیمکت تیم‌ملی بنشیند چون تیم ما با تفکرات او به جام‌جهانی رفته و به همین دلیل کروش باید روی نیمکت تیم‌ملی بنشیند.

* فکر می‌کنید تیم‌ملی فقط در چند بازی اول گروه خود حاضر خواهد شد یا باید از گروهش صعود کند؟

ما باید نسبت به داشته‌ها و امکانات خودمان از تیم‌ملی انتظار داشته باشیم. با حتماً حتماً گفتن هم کار درست نمی‌شود. اگر امکانات فراهم کنیم و با تیم‌های بزرگ و اسمی بازی کنیم، حتماً تیم‌ملی آبدیده می‌شود و می‌تواند در جام‌جهانی نمایش خوبی ارائه دهد و حتی از گروهش هم صعود کند. همه‌چیز به فراهم کردن امکانات و خواسته‌های کروش از جانب فدراسیون برمی‌گردد.