اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مداحان تهرانی بار دیگر به دادگاه‌ می‌روند



منصور ارضی,مشایی,حدادیان

مداحان تهرانی بار دیگر به دادگاه‌ می‌روند

شهبازوار تصریح کرد: مشایی نسبت به تبرئه حاج منصور ارضی اعتراض داشته و ما هم در مقابل به محکومیت سعید حدادیان اعتراض داریم.

پس از گذشت ۲۷ ماه از شکایت مشایی علیه دو مداح تهرانی و صدور رأی از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب، مداحان بار دیگر با اعتراض مشایی به دادگاه‌ می‌روند.

فرهاد شهبازوار در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: دادگاه سعید حدادیان و منصور ارضی ساعت ۹:۳۰ صبح روز چهارشنبه ۳۰ مرداد برگزار خواهد شد. وی افزود: جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه ۵۴ دادگاه تجدید نظر مستقر در دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی موحدی برگزار می‌شود.

شهبازوار تصریح کرد: مشایی نسبت به تبرئه حاج منصور ارضی اعتراض داشته و ما هم در مقابل به محکومیت سعید حدادیان اعتراض داریم. وکیل مداحان تهرانی خاطرنشان کرد: هنوز لایحه تکمیلی خود را به دادگاه ارائه نکرده‌ام اما با توجه به اعمال قانون جدید مجازات اسلامی تقاضای تعلیق و یا تعویق مجازات دادگاه بدوی را در مورد سعید حدادیان دارم،‌ چرا که قصد وی امر به معرو ف و نهی از منکر بوده است.

در اردیبهشت سال ۹۰ خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه از ۲ مداح معروف تهرانی به دادستانی تهران شکایت شده است. شکایت از منصور ارضی به اتهام تهدید به قتل بر اساس ماده ۶۶۹ قانون مجازات اسلامی و شکایت از سعید حدادیان بر اساس ماده ۶۰۸ همین قانون و به اتهام توهین به مقامات دولتی صورت گرفت.

در آبان سال گذشته بر اساس حکمی که قاضی پیرعباسی رئیس شعبه ۲۶ انقلاب صادر کرد، ‌منصور ارضی از اتهام وارده تبرئه شده است. همچنین سعید حدادیان بر اساس ماده ۶۰۸ قانون مجازات اسلامی به اتهام توهین به مقامات دولتی به پرداخت ۴۰۵ هزار تومان جریمه نقدی محکوم شده است. /فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
استاد میرزامحمدی . کانون مداحان رفسنجان . مداحان سنتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین جلسه دادگاه مداحان تهرانی برگزار شد


امروز آخرین جلسه دادگاه شکایت مشایی از منصور ارضی و سعید حدادیان در شعبه 54 دادگاه تجدیدنظر استان تهران برگزار شد.

خبرگزاری مهر: امروز آخرین جلسه دادگاه شکایت مشایی از منصور ارضی و سعید حدادیان در شعبه 54 دادگاه تجدیدنظر استان تهران برگزار شد.

شهبازوار اظهار داشت: پس از اعتراض موکلان من و آقای مشایی به حکم دادگاه انقلاب پرونده برای رسیدگی به این اعتراض به شعبه 54 دادگاه تجدیدنظر استان تهران فرستاده شد.

وی افزود: امروز جلسه دادگاه برگزار و قاضی موحد به دو طرف پرونده زمان کافی برای دفاع از پرونده را داد.

وکیل مداحان خاطر نشان کرد: ما از دادگاه درخواست کرده بودیم حکم محکومیت سعید حدادیان تعلیق و یا به تعویق بیفتد.

شهبازوار ادامه داد: در این جلسه وکیل آقای مشایی نیز حضور داشتند اما از معاونت حقوقی ریاست جمهوری کسی در این جلسه حضور نداشت.

وی خاطر نشان کرد: امروز ختم رسیدگی اعلام و در مدت یک هفته آینده حکم دادگاه تجدیدنظر صادر خواهد شد.