اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مخالفت شدید امام جمعه با انتصاب استاندار


نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه این افراد انتصابات را به انتخابات گره زده اند تاکید کرد: جریانی دردولت فعال است که به جای پرداختن به مشکلات معیشتی مردم به دنبال اهداف خاص سیاسی وانتخاباتی است.

خبرگزاری مهر: نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه این افراد انتصابات را به انتخابات گره زده اند تاکید کرد: جریانی دردولت فعال است که به جای پرداختن به مشکلات معیشتی مردم به دنبال اهداف خاص سیاسی وانتخاباتی است.

محمدحسن آصفری با انتقاد از انتصاب محمود زمانی قمی به عنوان استاندار استان مرکزی گفت: وزیر کشور هیچ تعاملی با نمایندگان برای انتخاب این فرد نداشته چون اساسا وزیر کشور در انتخاب استانداران نقشی نداشته و هیچ توان و اختیاری در این امر ندارد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک نیز با این انتصاب مخالف بوده و در جلسه تودیع و معارفه حضور نیافتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: وزیر کشور توان، جایگاه و نفوذی در انتصاب استانداران ندارد.

وی با بیان اینکه انتخاب استانداران در دولت توسط کمیته ای خاص انجام می شود اظهار داشت: استانداران در دولت برای اهداف سیاسی انتخاب می شوند نه عمران و آبادانی استان.

نماینده اراک با بیان اینکه این افراد انتصابات را به انتخابات گره زده اند تاکید کرد: جریانی در دولت فعال است که به جای پرداختن به مشکلات معیشتی مردم به دنبال اهداف خاص سیاسی و انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان هستند.

آصفری با اشاره به اینکه استاندار جدید هیچ سابقه مدیریتی در استان مرکزی ندارد، گفت: سئوال از وزیر کشور به دلیل این انتصاب را طرح کرده ام و به زودی در کمیسیون  مطرح خواهد شد.

محمد حسین مقیمی اولین استاندار استان مرکزی در دولت یازدهم بود که پس از انتصاب وی به سمت معاونت سیاسی وزیر کشور، هفته گذشته محمود زمانی قمی به استانداری این استان انتخاب شد و مراسم معارفه وی نیز پنج شنبه گذشته بدون حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.


ویدیو مرتبط :
انتصاب دکتر خصوصی توسط استاندار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد شدید روزنامه جمهوری اسلامی از امام جمعه مشهد



انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از امام جمعه مشهد

انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از امام جمعه مشهد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

امام جمعه مشهد در خطبه نماز دیروز با تأکید بر ضرورت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه آینده، گفت: هر کس در انتخابات شرکت نکند به جهنم رفتنش قطعی است.

حجت الاسلام سیداحمد علم الهدی، خطاب به نمازگزاران جمعه مشهد در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام گفت: "اول باید احساس مسئولیت کرده و در انتخابات شرکت کنید و بعد هم سنجیده و براساس معیارهای اسلام و پیغمبر به کسی رأی دهید که خدای نکرده انقلاب به دست نااهلش نیفتد."

استفاده از روش‌های منفی از قبیل اینکه اگر کسی در انتخابات شرکت نکند به جهنم می‌رود، شیوه مؤثری نیست و بهتر است آقای علم الهدی از شیوه‌های مثبت برای تشویق مردم به شرکت در انتخابات استفاده کند./خبرآنلاین