اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محور تبریز – زنجان باز است


مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت شبانه روزی نیروهای راهداری ، گفت : با وجود برف و کولاک شدید، در حال حاضر همه راه‌های اصلی این استان باز هستند و خبرهای مربوط به مسدود شدن مسیر تبریز به زنجان صحت ندارد.

 خبرگزاری تسنیم: به نقل از وزارت راه و شهرسازی اروجعلی علیزاده افزود: با وجود بارش برف که کولاک و بوران شدید در جاده‌های استان آذربایجان شرقی را درپی داشت ، در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی اصلی این استان باز هستند و تلاش نیروهای راهداری برای بازگشایی برخی راه‌های روستایی مسدود شده نیز ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه ۸۰۰ نفر راهدار با ۶۰۰ دستگاه ماشین آلات مجهز از ۲۵ اسفند مشغول انجام عملیات راهداری نوروزی در استان آذربایجان شرقی هستند ، افزود: برخلاف خبرهای منتشر شده از سوی برخی منابع ، هیچ‌کدام از محورهای مواصلاتی اصلی این استان ، از جمله مسیر تبریز به زنجان ، مسدود نیستند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه هم‌اکنون(ساعت ۱۲ ظهر روز ۱۱ فروردین۹۳) هوا در محورهای مواصلاتی منتهی به جنوب این استان نیمه آفتابی است ، تصریح کرد: باوجودی که در محورهای منتهی به شرق ، شمال‌شرق و جنوب شرق استان آذربایجان شرقی همچنان با بارش برف و کولاک روبرو هستیم ، همه محورهای مواصلاتی اصلی در این بخش از استان نیز باز هستند.

وی ضمن توصیه به رانندگان برای همراه داشتن تجهیزات ایمنی و لباس گرم ، اعلام کرد: مسافران نوروزی برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های کشور می توانند با تلفن گویای مرکز مدیریت راه‌های کشور به شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

صبح امروز ( ۱۱فروردین ۹۳) برخی منابع از مسدود بودن محور تبریز زنجان خبر داده بودند که مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی صحت چنین خبری را رد کرد.


ویدیو مرتبط :
کانگ فو توآ-اجرای محور آناتوآ توسط استاد لشکری-زنجان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برخورد اتوموبیل محسن رضایی با گاردریل اتوبان در محور زنجان – قزوین



محسن رضایی,تصادف خودرو محسن رضایی,اخبار انتخابات

برخورد با گاردریل اتوبان/ وضعیت محسن رضایی خوب است

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم گفت: برخورد خودروی حامل محسن رضایی کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری با گاردریل اتوبان باعث خسارت جدی به خودرو شد و در عین حال وضعیت محسن رضایی خوب است و وی آسیبی ندیده است.

محمد رضا آقا باقری در گفتگو باباشگاه خبرنگاران، گفت: شب گذشته برخورد اتوموبیل حامل محسن رضایی با گاردریل اتوبان در محور زنجان - قزوین موجب بروز سانحه ی تصادف شد که در این تصادف خودروی حامل رضایی آسیب دید ولی خود آقای رضایی آسیبی ندیده است و وضعیت خوبی دارد.

وی با بیان اینکه محسن رضایی در حال آمدن به قم بوده است گفت: در حال حاضر آقای محسن رضایی در قزوین به سر می برد و برنامه ی وی در جمع دانشجویان دانشگاه قم و در سلسله نشست های گفتمان یازدهم لغو گردیده است.وی در پایان گفت: احتمالا ایشان برای هفته ی آینده در این دانشگاه حضور پیدا خواهد کرد/باشگاه خبرنگاران